SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef zarGon het volgende:
Vond het overigens tof dat er nieuwe gezichten aanwezig waren op de meet.
doe er wat aanquote:
quote:
Hoeveel bied je voor die foto's?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien van vallende fokkers op de ijsbaan?
Een frap?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor die foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een frap?Frap krijg ik sowieso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft je spoiler...![]()
![]()
Echt kut. Niet dat ze er nu nog iets van zullen zeggen (Ik bedoel, ik ben al 23, kom op), maar ik wil echt niet dat ze denken dat ik ooit iets met hem heb gehad.quote:
"al 23"quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt kut. Niet dat ze er nu nog iets van zullen zeggen (Ik bedoel, ik ben al 23, kom op), maar ik wil echt niet dat ze denken dat ik ooit iets met hem heb gehad.
En dat noem jij conservatief? Voor mij zijn zij dan behoorlijk modern.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nou zelfs voor mijn uber conservatieve ouders (wat betreft daten/relaties dan) is dat wel een leeftijd om minder krampachtig te doen over jongens/relaties.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een frap?Episch verhaal XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mathemaat op 28-12-2013 15:10:08 ]Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Omdat moslims geen oud&nieuw vieren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cadeau voor oud&nieuw? Waarom doen mijn ouders dat niet..
Blijkbaar velen wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat moslims geen oud&nieuw vieren?
Nee.quote:
Dat kun je ook zonder het te vieren.quote:Wij vieren het soms wel, sons niet. Maksat beraberlik.
Ah okquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat kun je ook zonder het te vieren.
Dacht dat dat normaal wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cadeau voor oud&nieuw? Waarom doen mijn ouders dat niet..
Allah Rahmet Eylesin, nur icinde yatirsin InsAllah. Basin Saolsun, TM. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had gisteren helaas een minder leuke dag. Gistermiddag is mijn oma, mijn laatste grootouder, plotseling overleden. Meteen tickets geregeld en moeder en zusje afgezet op Schiphol.
In mei is mijn andere oma ook al overleden, dus je kunt wel zeggen dat 2013 niet zo'n beste jaar was voor mij.
Allah rahmet eylesin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had gisteren helaas een minder leuke dag. Gistermiddag is mijn oma, mijn laatste grootouder, plotseling overleden. Meteen tickets geregeld en moeder en zusje afgezet op Schiphol.
In mei is mijn andere oma ook al overleden, dus je kunt wel zeggen dat 2013 niet zo'n beste jaar was voor mij.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allah Rahmet Eylesin, nur icinde yatirsin InsAllah. Basin Saolsun, TM. Veel sterkte.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef xminator het volgende:
Allah rahmet eylesin, basin sagolsun.
Sizde sagolun. Dostlar sagolsun.quote:
Gecondoleerd TheMagnificent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
allah rahmet eylesin, mekanlarini cennet eylesinquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Basiniz sagolsun.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
allah rahmet eylesin, mekanlarini cennet eylesin
quote:
Sizde sagolun.quote:
Amin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
Inna Lillahi wa inna ilayhi raji'un.
quote:
Sagolun.quote:
Ik heb het gemist. Wat was het? XDquote:
Waarom begrijp jij niet hoe het hoort?quote:
AYCAAAAAAAAAAAA Of de Turks-sprekende ADD ME .........?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Hij/zij heeft bortes site gedeeld, oké..
Bortes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Hij/zij heeft bortes site gedeeld, oké..
Opzij Ambipur, laat dit aan mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omtad jaj silecht nederlants siprekt?
Wij alleen Nederlands mogen sprekken. Wat jouw probleem?quote:
OKquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
Google translate zal dat niet kunnen vertalen
Ya bu adam bizi nerden buldu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef expans het volgende:
Turist kizlarina sulanacam diye diye bizimi buldun ya
(toerist meisjes watergeven zeg zeg ons vinden ja smiley)
Kaşar peyniri?quote:
Cause you speak Turkish my friend. Speak Englishhhhh or Dutch. Canim benim.quote:
Goede vertaling expansquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef expans het volgende:
Turist kizlarina sulanacam diye diye bizimi buldun ya
(toerist meisjes watergeven zeg zeg ons vinden ja smiley)
Sen yavsakmisinquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef felemenk het volgende:
[..]
SANA YAZMADIM KARDEŞİM,ÜSTÜNE ALINMA
Dat is volgens mij duidelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sen yavsakmisin![]()
Ik vraag of ie homo is mods.
Nee joh, deze gast wil echt Nederlands leren en ik help hem.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef Arcadia het volgende:
Stimo heeft een troll groter dan haarzelf ontmoet
Wij vloeken niet op dit forum.quote:
Waarom betwijfel ik dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee joh, deze gast wil echt Nederlands leren en ik help hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |