Van de hemel in de hel binnen 1 minuutquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een ontzettend wanstaltig nummer is dit zeg.
Neem je tijd, meisjequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:41 schreef essnhills het volgende:
Ohnou, omdat ie zo aandringt moet ik misschien toch eens naar de tekst gaan luisteren
Ik hoor het, de zanger dringt ook al zo aanquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die heeft neil diamond ook...en die staat hier ook niet
Ik krijg er geen stijfje van iigquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zie wel een potentiele hanger in dit nummer
Hoi Sander. Als je volgend jaar weer "You Don't Have To Say You Love Me" van Dusty Springfield mag draaien, wil je dan de moeite nemen om de plaat aan- OF af te kondigen? Bedankt.quote:
Idd., schande.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi Sander. Als je volgend jaar weer "You Don't Have To Say You Love Me" van Dusty Springfield mag draaien, wil je dan de moeite nemen om de plaat aan- OF af te kondigen? Bedankt.
Hoi Sander. Als je volgend jaar weer "There Must Be An Angel" van Eurythmics mag draaien, wil dan de mondharmonica-solo toeschrijven aan Stevie Wonder en niet aan Toots Thielemans? Bedankt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi Sander. Als je volgend jaar weer "You Don't Have To Say You Love Me" van Dusty Springfield mag draaien, wil je dan de moeite nemen om de plaat aan- OF af te kondigen? Bedankt.
Hoi Sander. Als je volgend jaar weer "There Must Be An Angel" van Eurythmics mag draaien, wil dan de mondharmonica-solo toeschrijven aan Stevie Wonder en niet aan Toots Thielemans? Bedankt.
Veel nummers die uit de jaren 60/70 in dezelfe stroming zitten worden aanbeden. Terecht, maar dit nummer kan ook wel blijven hangen denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik krijg er geen stijfje van iig
O en hoi Sander, kilootje of 10 minder en ik zou je doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 1 topic, dat heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fritsie, ik zag net in het dagcijferstopic dat jij in een van de top200-topics van de 301 posts er 102 had.
Wtf.
Voel je niets vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fritsie, ik zag net in het dagcijferstopic dat jij in een van de top2000-topics van de 301 posts er 102 had.
Wtf.
Dat zou mij nog niet eens lukken al zou ik het willen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 1 topic, dat heb ik ook wel eens gehad ja
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 1 topic, dat heb ik ook wel eens gehad ja
Ik heb vele talenten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou mij nog niet eens lukken al zou ik het willen.
Is gewoon een talent op zich.
Ik moet normaal moeite doen om uberhaupt te posten. Tijdens de Top2000 gaat het vanzelf ;-)quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou mij nog niet eens lukken al zou ik het willen.
Is gewoon een talent op zich.
Waar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vele talenten.
Zoveel, dat Yvonne er zelfs een topic aan heeft gewijd
Een topic van Yvonne hoeft niet altijd iets positiefs te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vele talenten.
Zoveel, dat Yvonne er zelfs een topic aan heeft gewijd
prima nummerquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:47 schreef FritsFlits het volgende:
DIT IS EEN KELERE NUMMERalsof ze adem tekort komt
Ergens in GC, toen Tjacka mod werdquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens in GC, toen Tjacka mod werd
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:47 schreef FritsFlits het volgende:
DIT IS EEN KELERE NUMMERalsof ze adem tekort komt
Ik krijg er hyperventilatie vanquote:
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:48 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik zal de TT eer aan doen en gaan slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |