Maar je vind hem leuk? Kan je dat dan niet beter gewoon eerlijk zeggen?quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben geen baksteen, maar raak een beetje uit balans soms. Ik heb het goed onder controle zodra ik met andere collega's ouwehoer en hem toevallig tegen kom. Dan is mijn focus "OMG, daar is hij/ik praat tegen hem" weg.
Ik ga gewoon normaal blijven doen zodra ik hem tegen kom. Als hij om mijn column vraagt zeg ik dat ik het niet terug kan halen. Verder niks meer laten merken over dat ik hem leuk vind. Hooguit aardig en beleefd zijn zoals ik tegen de rest ben.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef MangoLotion het volgende:
TS heeft die gozer gewoon geëlektrocuteerd met haar neediness.
Nou vraag hem op een date dan.quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef MaidensTower het volgende:
Hij weet het! Dat heb ik gezegd! Ik zei dat ik tov alle mannen op werk alleen hem interessant vind. En dat bzzzttt electricity. Hij zei dat hij dat wel door had. Ook omdat ik heb toegegeven dat ik naar hem had gegoogled en heb toegevoegd op LinkedIn.
nee. Als hij niet eens de moeite neemt om terug te mailen, dan wel op werk mij te benaderen en ik zelf achter hem aan moet of hij het heeft gelezen kan hij de klere krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou vraag hem op een date dan.
Jij vind hem toch leuk, dan moet jij toch gewoon hem benaderen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
nee. Als hij niet eens de moeite neemt om terug te mailen, dan wel op werk mij te benaderen en ik zelf achter hem aan moet of hij het heeft gelezen kan hij de klere krijgen
het zou fijn zijn als het een BEETJE wederzijds is.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij vind hem toch leuk, dan moet jij toch gewoon hem benaderen?
Misschien is het dat wel, maar durft hij het niet ofzo, weet ik veel. Maar waarom zou hij jou moeten benaderen en niet andersom?quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
het zou fijn zijn als het een BEETJE wederzijds is.
Omdat ik HEEL duidelijk was. Heb een move gemaakt. Maar goed. Hij is in de scheiding, dus er is geen ruimtr voor dit voor hem I guess.quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien is het dat wel, maar durft hij het niet ofzo, weet ik veel. Maar waarom zou hij jou moeten benaderen en niet andersom?
Vertel!!!quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef MangoLotion het volgende:
Gezien wat ik als stagiaire met een project medewerker heb uitgespookt, raad ik mensen aan niks met collega's te beginnen.
Niet perse.quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Omdat ik HEEL duidelijk was. Heb een move gemaakt. Maar goed. Hij is in de scheiding, dus er is geen ruimtr voor dit voor hem I guess.
bejje goed uit elkaar getrokken in een bezemkast?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef MangoLotion het volgende:
Gezien wat ik als stagiaire met een project medewerker heb uitgespookt, raad ik mensen aan niks met collega's te beginnen.
Nou, ik werkte als stagiaire van begin 20 mee aan een project die bestond uit alleen maar mannen en oudere vrouwen en de projectleider, een single jongeman van in de 30, voelde zich wel tot mij aangetrokken...en ik tot hem...en zo nu en dan deden we stiekeme dingen (geen seks of zo), maar zoenen, afspreken, appen etc...en het was gewoon niet handig en niet echt bevorderend voor je werk...dus af en toe was het awkward als we moesten samenwerken met de rest...quote:
Wuaaa spannend!!!!!quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou, ik werkte als stagiaire van begin 20 mee aan een project die bestond uit alleen maar mannen en oudere vrouwen en de projectleider, een single jongeman van in de 30, voelde zich wel tot mij aangetrokken...en ik tot hem...en zo nu en dan deden we stiekeme dingen (geen seks of zo), maar zoenen, afspreken, appen etc...en het was gewoon niet handig en niet echt bevorderend voor je werk...dus af en toe was het awkward als we moesten samenwerken met de rest...
Gewoon die blikken die je naar elkaar toe werpt en zo...een pokerface opzetten is ook niet alles.
Hoe vergroot ik dat gevoel? Hij gedraagt zich een beetje als een ex van mij die afstandelijk deed omdat hij me niet leuk wou vinden. Of hij moet echt niets van me. Ik twijfel. Laten lezen of niet laten lezen. Damnit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet perse.
Misschien geen publieke/openlijke ruimte.
Is nogal kwetsend voor zijn soon te be ex als hij al een ander heeft terwijl ze nog niet officieel uit elkaar zijn.
Maar dat neemt niet weg dat hij een bepaald gevoel kan hebben....
quote:Op maandag 30 december 2013 21:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe vergroot ik dat gevoel? Hij gedraagt zich een beetje als een ex van mij die afstandelijk deed omdat hij me niet leuk wou vinden. Of hij moet echt niets van me. Ik twijfel. Laten lezen of niet laten lezen. Damnit.
Doel is zijn gevoel vergroten. Niet afgewezen worden.
Ik zou het hierbij laten eerlijk gezegd...ik vind dat je wel meer dan genoeg hebt gedaan vanuit jouw kant...op deze manier jaag je hem alleen maar weg.quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef MaidensTower het volgende:
Afstand versterkt misschien zijn gevoel. Misschien is hij dan bang zijn positie kwijt te raken. Of hij moet juist bevestiging krijgen. Ik weet het niet.
Gewoon niks ervan vinden...en er niet zo veel waarde aan hechten. Soms gaat dat zelfs per ongeluk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:22 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, bedankt. Moest dit even horen.
Wat moet ik vinden van dat hij op mijn site/L.i. spiekt? Op zijn vrije dag.
Hij is getrouwd?quote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef MaidensTower het volgende:
Oke
Hij wilt vast eerst zijn scheiding rond hebben.
Ja dus hij is in feite nog getrouwd?quote:
Oke doe wel voorzichtigquote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, het is wel uit (bekend bij collega's ook).
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij als ik vragen magquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef MaidensTower het volgende:
Ja jaIk doe niets. Ik wacht op zijn move.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |