afbeeldingquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 doet samen met Uccie mee [ afbeelding ]
Ken je beter West-Fries pratenquote:
goed punt.. tijd voor een nieuw biertje...quote:
Heeft er nog nooit in gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blur - Song2![]()
Staat er zeker ook niet in?m
True.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
Er
[..]
s
[..]
taan wel meer toffe nummers niet in
Schandaal ja.quote:
Oh, dat wist ik helemaal niet.....quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
Er
[..]
s
[..]
taan wel meer toffe nummers niet in
quote:
Mooie splitsing maakt mijn laptop ervanquote:
Fifaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Song 2 staat al jaren in mijn vrije keus
Heel Blur trouwens niet.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Mooie splitsing maakt mijn laptop ervan
Zoals zoveel mooie muziek. Ik zou graag Bløf - Hemingway inruilen voor Blur - Song 2, net als de rest van de mensen hier :pquote:
JE ZOU ONS INRUILEN VOOR SONG 2??quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zoals zoveel mooie muziek. Ik zou graag Bløf - Hemingway inruilen voor Blur - Song 2, net als de rest van de mensen hier :p
Jou niet hoor!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
JE ZOU ONS INRUILEN VOOR SONG 2??
Checkquote:
twee hoor...nee essquote:
Ook wel een essentieel criterium, ja.quote:
quote:
In het SR-topic werd daar aan getwijfeld...maarquote:
Wat nou als we het alletwee doen?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat nou als we het alletwee doen?1 + 1 is ook twee
Fixedquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook wel een essntieel criterium, ja.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat nou als we het alletwee doen?1 + 1 is ook twee
Ik denk, ik zeg het maar, voor er misbruik gemaakt gaat worden door onduidelijkheid in de regelgevingquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
kijk dat is wel cruciale informatie
quote:
maak er dan essnhill vanquote:
Ach, ik word overal afgekort tot ess, essn of tijgerquote:
Webster maakte m hoorquote:
heel slim van jequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk, ik zeg het maar, voor er misbruik gemaakt gaat worden door onduidelijkheid in de regelgeving
Ik denk niet dat veel vrouwen hun boobies gaan pm'en eigenljkquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heel slim van je![]()
straks je hele dm vol met man-boobies
John Mayer - Perfectly lonelyquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
Wat komt er hierna?Ik moe tnaar de wc
Piece bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef peaceman het volgende:
We blijven een beetje in de lichaamsdelen... Cock Robin...
Mijne heet grote Peace...
maargoed dat we niet in kpd zittenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef peaceman het volgende:
We blijven een beetje in de lichaamsdelen... Cock Robin...
Mijne heet grote Peace...
Hmm, en daarna?quote:
Nou, die hoeft de eerste tien jaar niet te solliciteren bij Radio 2 als de Coen en Sandershow stopt.quote:
Hijo de la luna...dus snelquote:
Flinke blaas?quote:
Andere Sanderquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, die hoeft de eerste tien jaar niet te solliciteren bij Radio 2 als de Coen en Sandershow stopt.
De vraag is meestal groter dan het aanbodquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel vrouwen hun boobies gaan pm'en eigenljk
uhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, die hoeft de eerste tien jaar niet te solliciteren bij Radio 2 als de Coen en Sandershow stopt.
Is die John Mayer die met Taylor Swift....dan hoor ik liever die geit denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daarna snel weer terug voor Mecano.
anna lacazioquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had wel een kleine crush op de zangeres vroeger...
Shit..quote:
Denken dat dit dé Sander is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kpd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
maargoed dat we niet in kpd zitten
Datquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had wel een kleine crush op de zangeres vroeger...
Alleen de kleding en het kapsel van het meisje zouden nu nog kunnen, de rest is echt zo eighties.quote:
spread the lovequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nee het is een vredesstichter
here I sit and hesitatequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
De hele tijd allemaal ruk nummers en net als ik naar de wc moet
Dan moet je niet bezig gaan tijdens de stomme nummers zodat je net klaar bent tijdens de leuke liedjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
De hele tijd allemaal ruk nummers en net als ik naar de wc moet
Eighties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen de kleding en het kapsel van het meisje zouden nu nog kunnen, de rest is echt zo eighties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |