quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens met TamasFaxie, stop eens met posten op Kaneels account.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor was je post dan wel bedoeld? De laatste keer dat ik SD zag/sprak, bedreigde hij mij om over iets niet te praten ipv het gewoon te vragenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met indruk maken.
Meisje klinkt zo... jong. En fout.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Meisje is ok. Ik ben ook maar klein en fijn.
Met een halve staart en een missende teenquote:
Dat is je straf, was helemaal niet aan jou om het topic te makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:08 schreef Uiltje90 het volgende:
ow kak.. TT vergeten aan te passen.. oh well..
Jawel, hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is je straf, was helemaal niet aan jou om het topic te maken
Dalijk komt hij met een opmerking over Go-go-gadget penis. Je weet dat het zo is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:07 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha.. ik ben beelddenker.. ik zie hem nu in een poolcentrum staan met een inspecor gadget like telefoon waar een giga toeter + sirene op zit en die uit zijn broekzak komen zetten.... ok nvm haha.. op hol geslagen fantasie
Ik geloof dat het de enige foto's zijn die ik heb gezien sinds ik toegang heb, die het kijken waar waren.quote:
Ik was nummer 302.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tamas was laatste
Hoewel die altijd kan posten
sorryy!! ik had het niet gezien.. klik net terug en zag dat jij de laatste was.. excusesquote:
Haha, alsof Faxie 5 gesprekken tegelijk kan voeren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Faxie, stop eens met posten op Kaneels account.
oopsquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tamas was laatste
Hoewel die altijd kan posten
Jij had het volste recht om een nieuw topic te maken. Ik poste door het slotje heen. Moi excuses.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
sorryy!! ik had het niet gezien.. klik net terug en zag dat jij de laatste was.. excuses![]()
Oh wacht, dacht dat iemand anders de LP had.quote:
Ik heb geen idee waar dat over ging/gaat. De laatste keer dat je hem zag was ook de enige keer toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarvoor was je post dan wel bedoeld? De laatste keer dat ik SD zag/sprak, bedreigde hij mij om over iets niet te praten ipv het gewoon te vragen(ging ook nog eens over iets wat me echt niks kon boeien).
Ik zie dat je nog steeds blauw bent. Waar ben je tegenwoordig mod dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij had het volste recht om een nieuw topic te maken. Ik poste door het slotje heen. Moi excuses.
Nee, heb em vaker gezienquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat over ging/gaat. De laatste keer dat je hem zag was ook de enige keer toch?
ooow.. gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij had het volste recht om een nieuw topic te maken. Ik poste door het slotje heen. Moi excuses.
Doe es een gok.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds blauw bent. Waar ben je tegenwoordig mod dan?
F&F?quote:
Verder wel gezond? Ik zou het liefst alle katten met gedragsproblemen wel een kans geven, daar vind ik het altijd tof om te zien hoe ze veranderen in de juiste omgeving. Helaas merk ik dat drie katten eigenlijk al teveel is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:08 schreef rolklem het volgende:
Met een halve staart en een missende teen
Ik was mod van SEX en KEL. SEX is de enige die weg is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
Even thee maken, half topic verder
Gezelligheid weer hier
Hallooo Tamas![]()
Ging jij niet op zwart?
Dat zou best kunnen gezien alle dierenliefde.quote:
Vandaar mijn gok.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen gezien alle dierenliefde.
Iets met when I am good, I am good, but when I am bad, I am better.quote:
Nooit in Kel gekeken, wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was mod van SEX en KEL. SEX is de enige die weg is.
Fitties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef twi het volgende:
Potverdikkeme, gaan SD en Peurac nou klappen?
Oh ik dacht dat je helemaal ging stoppen johquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was mod van SEX en KEL. SEX is de enige die weg is.
Beetje gehad met SEX, daarom post ik hier ook zo weinig. De SC beviel me nog wel, maar de rest van de topics...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit in Kel gekeken, wist ik niet.
haha.. oh godquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk komt hij met een opmerking over Go-go-gadget penis. Je weet dat het zo is.
En over je fantasie.
[..]
Ik geloof dat het de enige foto's zijn die ik heb gezien sinds ik toegang heb, die het kijken waar waren.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef twi het volgende:
Potverdikkeme, gaan SD en Peurac nou klappen?
Neeee, FOK heeft altijd een blauw plekje in mijn hart.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je helemaal ging stoppen joh
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iets met when I am good, I am good, but when I am bad, I am better.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee, FOK heeft altijd een blauw plekje in mijn hart.
Zalmquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef twi het volgende:
Ik kan echt zó boos op Rudolph worden. Weer een keer zalm naar de tyfus gesneden. Die homo die zit me gewoon te provoceren hier.
Met zijn makkelijke maaltijd. Hufter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef twi het volgende:
Ik kan echt zó boos op Rudolph worden. Weer een keer zalm naar de tyfus gesneden. Die homo die zit me gewoon te provoceren hier.
Je bedoeld de blauwe plekken zitter er nu nog?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee, FOK heeft altijd een blauw plekje in mijn hart.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje gehad met SEX, daarom post ik hier ook zo weinig. De SC beviel me nog wel, maar de rest van de topics...
Heb je hem al eens gemeet?quote:
Terecht. Prutser.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef twi het volgende:
Ik ging Beef Wellington maken, had mn moeder t recept van Rudolph erbij gepakt (en ik had zelf die van Gordon Ramsey), ben toch blij dat ik niet Rudolph heb gevolgd, was totaal anders (andere bak tijden, verhoudingen, etc) en nu was die perfect.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef twi het volgende:
Dat valt de laatste tijd wel mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bedoeld de blauwe plekken zitter er nu nog?
Nee, dat was Newbquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Degene die menig FOK!hart gebroken heeft.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Alles goed met jou en Bobby?
Zag hem toen eens bij die filmmeet eens. Hij zag er uit als een lieve knuffelbeer.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef twi het volgende:
Ik ken SD niet, ik heb geen idee. Ik ken Peurac ook niet. Maar Walter is wel badass.
nee heb nognooit gemeet.. nog redelijk nieuw hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Alles goed met jou en Bobby?
Zag hem toen eens bij die filmmeet eens. Hij zag er uit als een lieve knuffelbeer.
[..]
Heb je hem al eens gemeet?
Na 10 keer weet je het wel -O_
[..]
Terecht. Prutser.
Ik heb laatst Rudolph's recept voor worstenbrood deeg gebruikt en dat was wel perfect. Wel zelf een vulling verzonnen, want die van hem was saai.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging Beef Wellington maken, had mn moeder t recept van Rudolph erbij gepakt (en ik had zelf die van Gordon Ramsey), ben toch blij dat ik niet Rudolph heb gevolgd, was totaal anders (andere bak tijden, verhoudingen, etc) en nu was die perfect.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd wel mee.
Ja, wel gezond, een kat waar ik teveel geld aan kwijt ben is nog niet mijn ding, nog student enzo. Gedragsproblemen wil ik ook nog gaan doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verder wel gezond? Ik zou het liefst alle katten met gedragsproblemen wel een kans geven, daar vind ik het altijd tof om te zien hoe ze veranderen in de juiste omgeving. Helaas merk ik dat drie katten eigenlijk al teveel is.
Mijn moeder heeft ze ook altijd uit het asiel gehaald, sommige gingen wel snel dood, maar dan hebben ze in ieder geval nog even wat tijd buiten een asiel gehad.
Helemaal niet. Is niet gezond joh.quote:
Pas een beetje op voor Kaneel op meets.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nee heb nognooit gemeet.. nog redelijk nieuw hierdus ik heb geen idee haha..
Met 9 jaar moet je ook wel rekening houden met extra kosten. Maarja, een kitten is zeker het eerste jaar nog duurder. Wel tof. Als je foto's hebt moet je het maar laten weten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ja, wel gezond, een kat waar ik teveel geld aan kwijt ben is nog niet mijn ding, nog student enzo. Gedragsproblemen wil ik ook nog gaan doeneerst maar met deze beginnen.
Dat is ook nog eens zo. Aan de andere kant, voor de 13 in een dozijn huismoeder zal het vast prima zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb laatst Rudolph's recept voor worstenbrood deeg gebruikt en dat was wel perfect. Wel zelf een vulling verzonnen, want die van hem was saai.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]Jaa, alles goed. Lief dat je het vraagt. We zijn in verwachting.
Ow ja.quote:
Ik was er gelukkig niet bij. Anders had ik menig traan gelaten.quote:
Moet je doen, is leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nee heb nognooit gemeet.. nog redelijk nieuw hierdus ik heb geen idee haha..
Niet in de eerste paar jaar. Tenminste, niet dat het echt zeker is. Bij een kat met een echt probleem is het echt zeker. Foto's doe ik niet aan, herkenbaarheid enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met 9 jaar moet je ook wel rekening houden met extra kosten. Maarja, een kitten is zeker het eerste jaar nog duurder. Wel tof. Als je foto's hebt moet je het maar laten weten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas een beetje op voor Kaneel op meets.
Mijn katten lopen nog steeds moeilijk.
Miks mis meequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niet. Is niet gezond joh.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]![]()
lol.. iedereen waarschuwt voor iedereen.. misschien ga ik wel nooit meeten![]()
Niemand waarschuwt voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]![]()
3 maart krijgen we het. Hopelijk dan, er kan natuurlijk nog van alles mis gaan. En we moeten even kijken of we het financieel wel redden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]I did not see that coming.
Gefeliciteerd!
Hoever zijn jullie?
[..]
Ow ja.
Maar toch hou ik van hem. Kaneel is liefde.
[..]
Ik was er gelukkig niet bij. Anders had ik menig traan gelaten.
[..]
Moet je doen, is leuk.
Notoire leugens, kale.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas een beetje op voor Kaneel op meets.
Mijn katten lopen nog steeds moeilijk.
Je kat herkennen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef rolklem het volgende:
[..]
Niet in de eerste paar jaar. Tenminste, niet dat het echt zeker is. Bij een kat met een echt probleem is het echt zeker. Foto's doe ik niet aan, herkenbaarheid enzo
Dat zegt iedereen die niet durft. Makkelijk excuus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Uiltje90 het volgende:
![]()
ik ken je niet.. maar gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
3 maart krijgen we het. Hopelijk dan, er kan natuurlijk nog van alles mis gaan. En we moeten even kijken of we het financieel wel redden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die niet durft. Makkelijk excuus.
Nouja, alles succes gewenst!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
3 maart krijgen we het. Hopelijk dan, er kan natuurlijk nog van alles mis gaan. En we moeten even kijken of we het financieel wel redden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh please mister ik heb het te druk moet naar de kappert enzulks![]()
Wel geprobeerd, pastte niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was het faxie of muhaha.
Of twi toen myra sliep.
Sja...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik nog niet eens tijd voor gehad, kan je nagaan!
Die rooie van je lag mijn mijn neus. Mij een beetje laten niezen de hele tijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was het faxie of muhaha.
Of twi toen myra sliep.
Dankjewel. We zijn al echt superblij, maar we moeten nog aan het idee wennen. Het is natuurlijk ook de eerste keer en we hadden nog helemaal geen ervaring.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik ken je niet.. maar gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
Daar ben ik vanmiddag heen geweest. Volgende keer ga ik weer naar m'n 'eigen' kapperquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh please mister ik heb het te druk moet naar de kappert enzulks![]()
Huh? Jongen of meisje? Nee joh gek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alles succes gewenst!
Dat is al snel zeg.
Jongen of meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |