Maar er zit wel een sample van inquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig staat die een stuk hoger dan de opener van het komende uur.
Is dat Dirk Kuyt?quote:
Vet zit nu eenmaal over het hele lijf verspreid, maat 46 met een a cup, bestaat nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 vraagt zich af waarom de "dames" allemaal cup F hebben
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:04 schreef essnhills het volgende:
Lol, m'n ouders zappen langs RTV NH, het nieuws is net bezig. De dierenambulance heeft hun mooiste ambu in de prak gereden omdat ze moesten uitwijken voor een hond
Cup Frits?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 vraagt zich af waarom de "dames" allemaal cup F hebben
Van de andere kant was een dierenambulance met een hont in de grille geen beste reclame geweest. Het zou wel goedkoper zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:04 schreef essnhills het volgende:
Lol, m'n ouders zappen langs RTV NH, het nieuws is net bezig. De dierenambulance heeft hun mooiste ambu in de prak gereden omdat ze moesten uitwijken voor een hond
Ik vind dit gewoon rukquote:
neuh...maar ze hebben volgens mij wel allemaal dezelfde dokter want ze lijken allen gelijk te zijnquote:
Hij is gewoon razend slecht en een dubbele obvious sample.quote:
Gewoon lekker zomertje in de bergen of aan een meer of een verlaten strand. Kampvuurtje, drank, gitaren, hangmatten, wietjes en genietjesquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sippin' whiskey out the butthole
Ja dat zeiden ze ook zo dramatisch 'de opties waren de hond aanrijden of uitwijken, en wat doe je dan als chauffeur van de dierenambulance?'quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van de andere kant was een dierenambulance met een hont in de grille geen beste reclame geweest. Het zou wel goedkoper zijn geweest.
die van Glee?quote:
ow dat vergelijkend warenonderzoek heb ik niet gedaan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
neuh...maar ze hebben volgens mij wel allemaal dezelfde dokter want ze lijken allen gelijk te zijn
Jij ook alquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sippin' whiskey out the butthole
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
geen idee of het jouw cup is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |