Nummer is wel vaak toepasselijk ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
See The Sun is een supernummertje inderdaad![]()
Maar deze is ook
There will be no white flag above my door. I'm in love, and always... will bequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
I won't put my hands up and surrender
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
There will be no white flag above my door. I'm in love, and always... will be
Ja, jij bent onze verlosser.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikNu ben ik er, ik trek altijd drukte aan
Als je maar hard genoeg slaat.quote:
Ik ga uiteindelijk slapen jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Fritsje, ga je vannacht wel slapen dan? Anders komt het niet goed met de boodschappen hoor
Okay, dankje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
2x
op 1780 met my special prayer
en op 1207 met when a man loves a woman
Jij post nog in topic 77?quote:
Ik ben wel vaak op een zinkend schip te vinden inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nummer is wel vaak toepasselijk ook
Het is geen feest jaquote:
Ach.. ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Fritsje, ga je vannacht wel slapen dan? Anders komt het niet goed met de boodschappen hoor
dat is wel heel dramatisch hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak op een zinkend schip te vinden inderdaad
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jij bent onze verlosser.
We gaan morgenmiddag al het aantal topics van 2 jaar terug halenEnorme groei hier.
WAAR IS DAT FEESTJE???!?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
actiegroep huiselijk geweld kan een feest zijn.nl oprichten?
Nee is leuk, maar dit is wel de max voor mijquote:
Al die bandjes die een liedje beginnen met "hit it"quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:00 schreef glittertje39 het volgende:
huiselijk geweld is feest punt nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |