quote:
Ja lach maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
[..]
dat heb je dan zelf in de hand toch?of ben ik dan heel lullig als ik dat zeg?
![]()
.. waarschijnlijk wel gezien ik geen idee heb waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm...
keihard een vriendin uitlachen omdat zij 5 minuten voor haar scharrel langs komt ongesteld wordt.
1 maand later eindelijk weer seks, met vlinderman, tijdens van standje wisselen en dan zien dat je bed mooi rood gekleurd is omdat je gewoon tijdens ongesteld werd.
Dat soort karma is gewoon niet leuk meer
Ach, inmiddels kan ik er wel om lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]dat zuigt wel heul hard idd.. in dat geval neem ik mijn woorden terug ja
waar wil jij even over zeuren dan? ook ongesteld geworden tijdens een goede vrijpartij?quote:
heb je het weer in kunnen halen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, inmiddels kan ik er wel om lachen
Ik heb een leuke kerst gehad jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
heb je het weer in kunnen halen?
das niet heul lief toch.. jij mag nu ook wel op je tellen gaan passen denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
B.u.l.l. S.h.i.t.!
Karma is briljant.
Geeft blijkbaar iedereen waar die recht op heeft.
Echt he!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ongesteld zijn zou verboden moeten worden
Als het een goede vrijpartij is, ga ik gewoon door. Stoppen om een beetje bloedquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
waar wil jij even over zeuren dan? ook ongesteld geworden tijdens een goede vrijpartij?
Ik heb niks om bang voor te zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
das niet heul lief toch.. jij mag nu ook wel op je tellen gaan passen denk ik
Dat laat ik aan jullie vrouwen overquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Waar wil jij even over zeuren dan? ook ongesteld geworden tijdens een goede vrijpartij?
Wat lief van jouquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jullie vrouwen over
eens!! ik heb spiraaltje laten zetten.. omdat ik gewoon té chaotisch ben met de pil.. ik niet meer ongesteld dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ongesteld zijn zou verboden moeten worden
haha dan ist goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kerst gehad ja
hmmm.. ok.. we'll seequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niks om bang voor te zijnKarma mag langskomen, krijgt een kop koffie/thee, bier, wijn, fris, whatever.
Ik ookquote:
Mirena?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:53 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
eens!! ik heb spiraaltje laten zetten.. omdat ik gewoon té chaotisch ben met de pil.. ik niet meer ongesteld dustot ik een jaar verder was.. toen begon alles gewoon weer.. kutzooi
[..]
haha dan ist goed
[..]
hmmm.. ok.. we'll see
lekker.. vooral verse theeblaadjes die je in zo een thee ei moet doenquote:
Nee, das me teveel moeitequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
lekker.. vooral verse theeblaadjes die je in zo een thee ei moet doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |