of 2quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
nee, sorry, oefen nog maar een jaartje
en nog 14 ookquote:
ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zing dan niet in het engels als je de uitspraak niet onder de knie hebt.
Moet iemand je wel vertellen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zing dan niet in het engels als je de uitspraak niet onder de knie hebt.
Ja dat is waar. Die ouders zullen het waarschijnlijk nóg minder goed kunnen ofzo...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet iemand je wel vertellen natuurlijk
quote:
Ja maar mijn 3310 begrijpt het nog niet helemaal. Misschien software update nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, zaten jullie ook die code te scannen met je telefoon?
Nee, ik heb niet zo'n barcode scanner erop staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, zaten jullie ook die code te scannen met je telefoon?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja maar mijn 3310 begrijpt het nog niet helemaal. Misschien software update nodig.
van een militairquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Heilig water_______________________!
Holy sodaaaaaaaaaaaaa, holy soda.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Heilig water_______________________!
quote:
Dat vond ik al bij de eerste noot.quote:
Tijd die ze niet meer krijgt bij andere liedjes ..... Dat vind ik het nadeel...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind het leuk dat ze tijd heeft gespendeerd aan de uitspraak..
Stuk beter dan die 1e! Deze is gewoon echt nog kind.quote:
Simon heeft het kostuum van Adriaan geleendquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was het helemaal vergeten
Marco is in zijn kluskleding?
Mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Stuk beter dan die 1e! Deze is gewoon echt nog kind.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:35 schreef Burner82 het volgende:
Ze kijkt als een konijn midden op de weg in het licht van de koplampen...
Deze ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:35 schreef Burner82 het volgende:
Ze kijkt als een konijn midden op de weg in het licht van de koplampen...
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat heeft die allemaal bereikt! En die had niet eens een zielig verhaal op zak
Ik vond het een 1-op-1 kopiequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Eigen manier? Heeft Nick weleens een nummer van Birdy gehoord ook?![]()
Ik was even bang dat ik BabeWatcher aan de lijn hadquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
Schattig is deze ookEn prachtig haar heeft ze.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik BabeWatcher aan de lijn had
ik deel die meningquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik BabeWatcher aan de lijn had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Valt het op?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
Ah kijk...de voorzitster van de fanclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah kijk...de voorzitster van de fanclub
Wil ik wel weten wat ermee gebeurt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Penningmeester wil ik wel zijn als iemand lid wilt worden voor 50 euro
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Penningmeester wil ik wel zijn als iemand lid wilt worden voor 50 euro
Elke dag worden haat posts van Fok uitgeprint en naar zijn huisadres gestuurdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil ik wel weten wat ermee gebeurt.
Acceptabel. Count me in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Elke dag worden haat posts van Fok uitgeprint en naar zijn huisadres gestuurd
ik blijf zelf nieteens opquote:
Mijn godquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
Je zult maar kinderen hebben die 31 december de hele avond telekids willen zien
Kinderen hebben tegenwoordig toch hun eigen tv?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
Dat dus,....quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
Ferry valt toch op jongetjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Ferry bezoekt verliefde kleine meisjes??
Blijkt nu nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ferry valt toch op jongetjes?
Mijn kat is ook verplaatst naar voor de tv.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
Ferry komt in beeld...mijn vogel: "Dag!"
of hij ziet een schattig meisje en is spontaan bekeerd.quote:
Niet iedereen is pedo..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
of hij ziet een schattig meisje en is spontaan bekeerd.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
Hij doet dit eigenlijk best leuk.....ok ik ga nu mijn mond spoelen met terpentine
Weten we allemaal niet.quote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen na de vorige post over Ferry
Ja idd!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef CherryOnTop het volgende:
zij doet me denken aan een hele jonge renate verbaan
echt hè, ze heeft modellenpotentiequote:
Nog nooit van gehoord, dat is al wat beter ja. Hoewel je het verschil alleen op papier ziet natuurlijk.quote:
Echt he. Ook dit meisje vind ik tig keer leuker en lekkerder klinken dan die 1e hysterica.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
Eindelijk niet zo'n hysterisch zelfverzekerd kind, krijgt ze commentaar.
Ik heb nu al een hekel aan de Demi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he. Ook dit meisje vind ik tig keer leuker en lekkerder klinken dan die 1e hysterica.
precies ja. Ik vrees dat haar moeder lekkere gekke danspasjes aan haar heeft geleerd ofzo.quote:
Schattig ende jong, kennelijk....quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef CherryOnTop het volgende:
"ook dat nog", hoezo ook dat nog?
Zusje heeft zelfde kleding aan bijna... Pushende ouders..quote:
Ik moest ineens aan Toddler & Tiara's denken....en dat is nooit goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja. Ik vrees dat haar moeder lekkere gekke danspasjes aan haar heeft geleerd ofzo.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
ferry heeft d'r vastgehouden, het kan haar allemaal niks meer schelen verder
Trauma voor het leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
ferry heeft d'r vastgehouden, het kan haar allemaal niks meer schelen verder
weet niet wat dat is, maar ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan Toddler & Tiara's denken....en dat is nooit goed
huilie?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind het zielig voor Guusje dat ze niet door is
Die amerikaanse peuters in die miss verkiezingen, is op TLC.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
weet niet wat dat is, maar ik geloof je meteen
oooh aha, nou dan weet ik genoeg. Vreselijk is dat ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die amerikaanse peuters in die miss verkiezingen, is op TLC.
Maar die is wel door...volgens mij doen al die Ciske de Rat kereltjes me aan TVKquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Nee, Cas heeft de gunfactor niet bij mij.
Rehwinkelquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Hij lijkt op de burgemeester van Groningen, ik ben even zijn naam kwijt
Van "Krijg toch allemaal de kolere" naar dit is wel een overgangetje.quote:
zing dan Nederlandsquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van "Krijg toch allemaal de kolere" naar dit is wel een overgangetje.
Ja, ik zal het hem zo vertellenquote:
Hij komt zo arrogant over.quote:
Vind ik wel meevallen. Past ook wel bij hem.quote:
Is vaak ook de 'schuld' van de ouders. Heb ook zo'n neefje, ontzettend goed in een bepaalde sport maar wel zo arrogant nu als het maar zijn kan omdat z'n ouders 'm naast alle winsten nog eens constant vertellen dat hij de allerbeste is, en zo speciaal etc. etc.quote:
Wat heeft Wright op zijn kop?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer naar het kleurrijke darts zappen.
Er moet meer curling op tv komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer naar het kleurrijke darts zappen.
eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er moet meer curling op tv komen
Ja of het is vanwege de onzekerheid/zenuwen dat hij zo overkomt. Maar hij mist voor mij nu nog de gunfactor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is vaak ook de 'schuld' van de ouders. Heb ook zo'n neefje, ontzettend goed in een bepaalde sport maar wel zo arrogant nu als het maar zijn kan omdat z'n ouders 'm naast alle winsten nog eens constant vertellen dat hij de allerbeste is, en zo speciaal etc. etc.
Nog iets voor mijn lijstje van morgen?quote:
Nee. Had eigenlijk vandaag zoute stengels nodig om mijn ogen en oren door te prikken toen Ferry op tv was. En de zout korrels die langs mijn brein afschuren als schuurpapier om zo een blijvende beschadiging aan te brengen is altijd mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog iets voor mijn lijstje van morgen?
Nee. ik verwacht alles in dit programma, maar een transgendermeisje stond niet op de lijst.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond het al zo raar, dacht nog: noem het dan worst.
Ik verstond eerst ook kalkoen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond het al zo raar, dacht nog: noem het dan worst.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Deze laten ze maar niet in een hokje, om de discussie "zou het een jongen of een meisje zijn" te voorkomen
ShaniQuan'ia?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
ik begrijp het wel, ik ben eigenlijk een negerin, maar ik zit in het lichaam van een blanke man. Omdat ik ook lesbisch ben valt het niet erg op bij mij.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Deze laten ze maar niet in een hokje, om de discussie "zou het een jongen of een meisje zijn" te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |