ah.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=380466.0
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga jullie allemaal een rekening sturen, even burgerlijk wetboek erbij pakken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Balances -> BTC -> Deposit
Naar dat adres sturen
studeer jij rechten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik woon in België, mij kun je niks makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
jaquote:
nooit van de europese unie en europees recht gehoordquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik woon in België, mij kun je niks maken
wo natuurlijk.quote:
Rotterdamquote:
True love here.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Naamtopicgasten ik hou van jullie allemaal ga nooit meer weg:'(
Het is dan ook gewoon een aluhoedje. Dat is niets nieuws. Van RT moet je trouwens ook niet meer dan dat verwachten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef Maxbet het volgende:
En ik ben wel klaar met Max Keizer
Tweet is al weg trouwens.
[..]
Dat weet ik wel, maar om nou op een nieuwe 9/11 te hopen om een paar centen te verdienen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een aluhoedje. Dat is niets nieuws. Van RT moet je trouwens ook niet meer dan dat verwachten.
quote:
Waarom blijf ik ook steeds aardig doen tegen jouquote:
Zeker niet netjes inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar om nou op een nieuwe 9/11 te hopen om een paar centen te verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |