wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen op Radio 49, dus ik ben er half
Je kan er luisteren naar de snob 2000 die afgewisseld wordt met de trailer trialquote:
wordt er live gedraaid met een sprekende dj?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan er luisteren naar de snob 2000 die afgewisseld wordt met de trailer trial(onvervalste reclame this is)
Ik kreeg twee weken geleden opeens de mededeling dat ik gewoon moest werken, en alleen vandaag als 'extra' vrije dag had.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik moet ook nog steeds kijken wanneer/of ik moet werken volgende week.
Kan je niet vrij vragen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kreeg twee weken geleden opeens de mededeling dat ik gewoon moest werken, en alleen vandaag als 'extra' vrije dag had.
Collega van me had al vrij gekregen, dus kon ik niet meer weg, anders ligt het bedrijf zo'n beetje plat.quote:
Met de feestdagen werken, not done...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Collega van me had al vrij gekregen, dus kon ik niet meer weg, anders ligt het bedrijf zo'n beetje plat.
Maar dat ga ik volgend jaar even beter regelen.
De feestdagen zelf heb ik wel vrij hoor, alleen de dagen er tussendoor word ik wel verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met de feestdagen werken, not done...
Dat noem ik stiekem ook feestdagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De feestdagen zelf heb ik wel vrij hoor, alleen de dagen er tussendoor word ik wel verwacht.
Echt productief zal ik alleen niet zijn, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |