He, daar is de Top2000 nou juist zo geschikt voor: klassiekers en pareltjes ontdekken, wat info van mensen hier, wat enthousiasme waardoor je iets gaat ontdekkenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met de producer van Coldplay, dus kwaliteit
Die staan straks in jouw column?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zou ik zomaar een theorie op los kunnen laten, maar dat doe ik lekker niet![]()
![]()
Heeft Eno Coldplay geproduceerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met de producer van Coldplay, dus kwaliteit
Haten op Boudewijn de Grootquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Onnoman het volgende:
wtf.. ik tel 14x boudewijn de groot in de lijst..
welke downsyndroom vult die lijst in?
Nog een keer tellen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Onnoman het volgende:
wtf.. ik tel 14x boudewijn de groot in de lijst..
welke downsyndroom vult die lijst in?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He, daar is de Top2000 nou juist zo geschikt voor: klassiekers en pareltjes ontdekken, wat info van mensen hier, wat enthousiasme waardoor je iets gaat ontdekken
Had jij die hond niet als UI?quote:
in de begin jaren van de top 2000 was het volgensmij ook zo dat de nummers tenminste 5 jaar oud moesten zijn, maar dat heeft men ws afgeschaft, zodat er ook nog wat Airplay was voor nieuwe nummer, of om een wat 'jonger' publiek te trekken oid..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat strookt weer niet met het feit dat er van die paupernummers van Avici enzo instaan, daar kan radio 2 toch onmogelijk blij mee zijn
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zou ik zomaar een theorie op los kunnen laten, maar dat doe ik lekker niet![]()
![]()
oh.. ik zie het alquote:
Ik heb dat juist altijd jammer gevonden, die jongere muziek luister ik de rest van het jaar welquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in de begin jaren van de top 2000 was het volgensmij ook zo dat de nummers tenminste 5 jaar oud moesten zijn, maar dat heeft men ws afgeschaft, zodat er ook nog wat Airplay was voor nieuwe nummer, of om een wat 'jonger' publiek te trekken oid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |