U2quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef glittertje39 het volgende:
snow patrol [ afbeelding ] waren als voorprogramma van U2 beter dan de hoofdact
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef glittertje39 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Snow Patrol ken ik wel, maar dit nummer niet...
Net als Mississippi een paar jaar terug dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was de aankondiging van "All You Need Is Love" ook erg bijzonder.
[ afbeelding ]
De dienstdoende DJ sprak letterlijk over een vergissing wat de afwezigheid van het nummer in 2012 betreft.
Was er toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was de aankondiging van "All You Need Is Love" ook erg bijzonder.
[ afbeelding ]
De dienstdoende DJ sprak letterlijk over een vergissing wat de afwezigheid van het nummer in 2012 betreft.
Ik zal het niet doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar andersom is het helemaal ergAls er een liedje draait en dan aan mij vragen hoe die heet
![]()
Dat is bij U2 ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef glittertje39 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat helpt niet..dat vindt ie alleen maar fijn
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las het ja, dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aech niequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef glittertje39 het volgende:
Oh dat is jullie relatie buiten de top2000quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat helpt niet..dat vindt ie alleen maar fijn
De Top 2000 doet afgezien van de top20/50 toch altijd waar deze zin in heeft?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hou alle nummers bij, maar als Radio 2 z'n data niet voor elkaar heeft..
http://pino112.nl/top2000/
Was jij er ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef glittertje39 het volgende:
Pffiew... pak van m'n hart..quote:
Hij bedoelt dat geimpliceerd werd dat AYNIL vergeten was in de lijst te zettenquote:
Nou, dat ze niet op geautomatiseerde volgorde van aantal stemmen staan, geloof ik wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las het ja, dat kan toch niet?Lijkt me toch dat het allemaal geautomatiseerd gaat, maar niet dus.
Was jij dat die als enige danste op U2?quote:
Heb ik al gedaanquote:
Ohh..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat geimpliceerd werd dat AYNIL vergeten was in de lijst te zetten
Ja erg snel. Maar ook weer leuk hoor... Nu bezig met scholen bezoeken voor voortgezet onderwijs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gaat snel heclichés worden vaak niet voor niks cliche
Kan echt wel hoor. Stemmen veranderen per persoon echt enorm over een jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 2000 doet afgezien van de top20/50 toch altijd waar deze zin in heeft?
als je het over een Topxx allertijden hebt, kan het onmogelijk zijn dat er zoveel platen 200/300+ plaatsen stijgen, terwijl er platen met meer dan 500 plaatsen ui de lijst verdwenen zijn, het is pure willekeur...
Sander de Heer was er ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was jij dat die als enige danste op U2?
Het kan een vergissing of een vergissing zijn, als je snapt wat ik bedoel. Een vergissing van het stemmende publiek, dat ze het nummer massaal over het hoofd zagen. Of een vergissing van Radio 2, dat ze een fout hebben gemaakt bij de samenstelling van de lijst in 2012.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |