Was jij dat die als enige danste op U2?quote:
Heb ik al gedaanquote:
Ohh..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat geimpliceerd werd dat AYNIL vergeten was in de lijst te zetten
Ja erg snel. Maar ook weer leuk hoor... Nu bezig met scholen bezoeken voor voortgezet onderwijs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gaat snel heclichés worden vaak niet voor niks cliche
Kan echt wel hoor. Stemmen veranderen per persoon echt enorm over een jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 2000 doet afgezien van de top20/50 toch altijd waar deze zin in heeft?
als je het over een Topxx allertijden hebt, kan het onmogelijk zijn dat er zoveel platen 200/300+ plaatsen stijgen, terwijl er platen met meer dan 500 plaatsen ui de lijst verdwenen zijn, het is pure willekeur...
Sander de Heer was er ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was jij dat die als enige danste op U2?
Het kan een vergissing of een vergissing zijn, als je snapt wat ik bedoel. Een vergissing van het stemmende publiek, dat ze het nummer massaal over het hoofd zagen. Of een vergissing van Radio 2, dat ze een fout hebben gemaakt bij de samenstelling van de lijst in 2012.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]Show me te Way
[ afbeelding ]
Mijn top 10 verandert iedere week minimaal 2 keer denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan echt wel hoor. Stemmen veranderen per persoon echt enorm over een jaar.
Ik was er ook (heb de opnames zelfs nog als bewijs dat U2 beter wasquote:
Tot aan oudjaarsdag iedere dag een Kerstdag tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of we morgen een 4e Kerstdag hebben.
ik schrijf m'n top 10 ook niet op, doe eigenlijk maar wat. wat ik op het moment van stemmen nog kan bedenkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn top 10 verandert iedere week minimaal 2 keer denk ik
Ik vier altijd 363e kerstdagquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of we morgen een 4e Kerstdag hebben.
En dan een paar dagen niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vier altijd 363e kerstdag
Niet zo erg dat een nummer uit 1971 opeens 200 plaatsen stijgt of dat een nummer dat vorigjaar nog in de top 1500 stond, de top 2000 niet eens heeft gehaald, daarbij vind ik het sowieso vreemd dat men voor nummers mag kiezen die uit 2013 komen, maar dat zou wel komen om de platenmaatschappijen tevreden te stellen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan echt wel hoor. Stemmen veranderen per persoon echt enorm over een jaar.
Ik vergeet ieder jaar wel een aantal platen om op te stemmen en 15 platen kiezen is gewoon heel lastig (dit jaar heb ik 2 lijsten ingestuurd)quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn top 10 verandert iedere week minimaal 2 keer denk ik
ik vond U2 geen passie/plezier uitstralenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er ook (heb de opnames zelfs nog als bewijs dat U2 beter was)
Alleen dat wereldverbeterende gewawwel had ie achterwege mogen laten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef MaJo het volgende:
Sinds ik post vandaag nog geen Beatles gehoord en de komende uren ook al niet
Ik vind nog altijd dat ze nummers minimaal vijf jaar oud moeten zijn. Als ze echt zo goed waren, wordt er dan nog wel op gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet zo erg dat een nummer uit 1971 opeens 200 plaatsen stijgt of dat een nummer dat vorigjaar nog in de top 1500 stond, de top 2000 niet eens heeft gehaald, daarbij vind ik het sowieso vreemd dat men voor nummers mag kiezen die uit 2013 komen, maar dat zou wel komen om de platenmaatschappijen tevreden te stellen...
Dat recente nummers snel dalen vind ik logisch en dat er door een groter stemmenbereik platen wat zakken is ook niet gek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet zo erg dat een nummer uit 1971 opeens 200 plaatsen stijgt of dat een nummer dat vorigjaar nog in de top 1500 stond, de top 2000 niet eens heeft gehaald, daarbij vind ik het sowieso vreemd dat men voor nummers mag kiezen die uit 2013 komen, maar dat zou wel komen om de platenmaatschappijen tevreden te stellen...
Dat kan op zich wel, door een film of reclame ofzo waar een lied in voorkomt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/top2000quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan een vergissing of een vergissing zijn, als je snapt wat ik bedoel. Een vergissing van het stemmende publiek, dat ze het nummer massaal over het hoofd zagen. Of een vergissing van Radio 2, dat ze een fout hebben gemaakt bij de samenstelling van de lijst in 2012.
Het verval is wel érg groot vergeleken met 2011, vind je ook niet? En als Pino112 dan zegt dat Radio 2 z'n data niet goed op orde heeft...
Dat is een ingewikkelde manier om te zeggen dat je 23 december jarig bent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vier altijd 363e kerstdag
Toen deze uitkwam? Toen bestond ik nog nietquote:
Ik ben een week lang verliefd op The Edge geweest na dat concertquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik vond U2 geen passie/plezier uitstralen
Ik zat misschien te ver weg om dat te zien, heb het alleen kunnen horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik vond U2 geen passie/plezier uitstralen
Het is elke dag Kerstquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot aan oudjaarsdag iedere dag een Kerstdag toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |