Alienquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom haalt die nieuwslezeres geen adem?
Ja en ik lees steeds hier over dingen die ik pas een minuut later hoorquote:
alienquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom haalt die nieuwslezeres geen adem?
Ik hou alle nummers bij, maar als Radio 2 z'n data niet voor elkaar heeft..quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom houd je het meest waardeloze nummer van Extreme bij?
nee, dat wist ik nog wel, maar ik dacht dat je twee kleine kinderen had.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee toen Twan is geboren, postte ik hier nog niet hoor. Je bent in de war met Lennon. Die is bijna 5.
quote:
quote:
Ik hoor nog steeds het nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, door dit nummer leerde ik The Beatles kennen(via sample enzo) Nouja, naast Yesterday dan, die moest ik op mn 8e coveren bij de muziek
Je verwacht het niet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]Dit is het resultaat van een jaar lang DM
Hahaha, nee 1 puber en 1 "kleintje".quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, dat wist ik nog wel, maar ik dacht dat je twee kleine kinderen had.
Dat komt omdat die vrij nieuw isquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
En zoiets saais als Snow Patrol ken je dan weer wel
quote:
Jupquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij loopt de stream echt een minuut achter ofzo
Toen ik bij SR in het callcenter zat probeerde iemand die de naam niet kende deze bij mij aan te vragen, gelukkig wist Stenders gelijk welke die man bedoelde toen ie de clip beschreefquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Show Me The Way kent iedereen wel
Ik merk hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]We spreken elkaar ook naast de Top2000.. krijg je dit
Gaat snel hequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, nee 1 puber en 1 "kleintje".2 is genoeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |