Op naar een beter 2014.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, wat vervelend, fijn dat het nu weer goed gaat!
Met ons alles goed, thanks
Vertel dat Sander de Heer evenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef het_fokschaap het volgende:
verheerlijking van Bert Haandrikman daar in het café...
mensen, het gaat om de muziek...niet om de dj's!!
Maar die geeft toch niet aan wanneer een topic sluit?quote:
Frits is voorspelbaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef glittertje39 het volgende:
D.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij heeft hem weer
Ik ga het proberen als ze vervelend zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is leuk [ afbeelding ]
Frits is hier de lapohunter maak ik uit de verhalen op?quote:
Dat ben ik met je eens!quote:
Maar dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat radio 2 luisteraars het niks vinden hequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben niet into indie..., tenzij het om indie hiphop gaat
En topposter, en nachtbraker, en...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Frits is hier de lapohunter maak ik uit de verhalen op?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overschat bandje ook, al is Funeral wel goed.
Nou, jippiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Nog twee nummers en dan Snow Patrol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rode draad in dit topic?quote:
Frits is dequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Frits is hier de lapohunter maak ik uit de verhalen op?
Ja dat wel, al had Twan begin deze maand zijn sleutelbeen gebroken. Dus een aantal keren naar ziekenhuis moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!
Toch wel alles goed met man en kids hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |