quote:Op donderdag 26 december 2013 11:53 schreef Nober het volgende:
1000m lijkt mij ook interessant(er), blijven toch vrouwen, dat word weer janken bij Bert.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef MiLalaa het volgende:
ze werd ook echt wel bijna de boarding in gebeukt![]()
echt sneu, ik vind 'r lief, hup Nauta
Die was toen in bloedvorm jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef DeeBee het volgende:
Gretha Smit, was ook alleen écht goed die ene keer in SLC.
Met dat NR wat al 12 jaar staat.
Dat was een leuk ritje ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef DeeBee het volgende:
Gretha Smit, was ook alleen écht goed die ene keer in SLC.
Met dat NR wat al 12 jaar staat.
Zo werkt TV iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
Bij de NOS zijn ze blij dat dit gebeurd is, dan kunnen ze tenminste weer anderhalf uur ouwehoeren.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
Bij de NOS zijn ze blij dat dit gebeurd is, dan kunnen ze tenminste weer anderhalf uur ouwehoeren.
Dan kijk je niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
Skate-off is inderdaad ook nog een mogelijkheid, ook al staat het niet in de regels.twitter:HersmanM twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 19:12:09Wat een drama op de 3km... En wat een niveau. De andere afstanden afwachten, maar een #skateoff sluit ik niet uit. reageer retweet
Toch haalt het het nog niet bij de baanwissel van Kemkers/Kramer in Vancouver. Dat leverde top-TV opquote:
Last van de kouquote:
Dat was legendarischquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch haalt het het nog niet bij de baanwissel van Kemkers/Kramer in Vancouver. Dat leverde top-TV op
Een rechtszaak ook, skate-off zou niet terecht zijn. Het is lullig voor Nauta maar daar heeft van der Weijden weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:14 schreef TheArt het volgende:
Skate-off is inderdaad ook nog een mogelijkheid, ook al staat het niet in de regels.twitter:HersmanM twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 19:12:09Wat een drama op de 3km... En wat een niveau. De andere afstanden afwachten, maar een #skateoff sluit ik niet uit. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |