SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Third Round
Friday December 27
Wes Newton 4-1 Robert Thornton
Richie Burnett v Ian White
Evening Session (20:00 uur)
Simon Whitlock v Kevin Painter
Michael Smith v Peter Wright
Mark Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
Afternoon Session (13:30 uur)
Adrian Lewis v Mervyn King
James Wade v Devon Petersen
Michael van Gerwen v Gary Anderson
QUARTER FINALS
Evening Session (20:00 uur)
Wright/MSmith v Wes Newton
Burnett/White v Whitlock/Painter
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/Ganderson v Barneveld/Webster
Lewis/King v Petersen/Wade
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Waarom eigenlijk die UI?quote:
Speelt morgen pasquote:
Toch opmerkelijk. Dat ze allemaal voor een niet-Brit zingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie 128-finish White.
[..]
Wordt al de hele middag toegezongen in de zaal.
Ook zo bij RVB.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk. Dat ze allemaal voor een niet-Brit zingen.
Word een oorlog in de kwartfinale tussen MVG hooligans en de Barney Army.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk. Dat ze allemaal voor een niet-Brit zingen.
Zeg dat wel jaquote:
Koert is echt wel 100x beter dan Marcelquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Marcel en Koert zijn allebei klapjosti's van de bovenste plank
Dat was vroeger wel een succes ja.quote:
Het is allebei niks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Jammer voor die ouwe boef, White zie ik niet graag spelen.
Gewoon een goeie speler. Niks mis meequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
Ian White is zo slecht en toch lijkt hij ronde na ronde door te komen
Bedoelde in de partij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee deze set vooralsnog.
Kansloze reactie dit.quote:
De gezichtsuitdrukkingen van Burnett gaven wel te denkenquote:
Zijn hele uitstraling/gedrag plus lelijke stijl is om van te walgen. Blij dat Ian White gewonnen heeft van deze kwal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De gezichtsuitdrukkingen van Burnett gaven wel te denken
Maar het is Burnett, die heeft in de jaren negentig altijd zo goed gegooid en dit jaar ook leuke prestaties geleverdquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:55 schreef wimderon het volgende:
Voor de zoveelste keer dat een uitslag als een verrassing bestempeld wordt, terwijl White ook gewoon weer favoriet was bij de bookies
white ziet er uit als zo'n pedofiel, maar verder wel eens met jequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn hele uitstraling/gedrag plus lelijke stijl is om van te walgen. Blij dat Ian White gewonnen heeft van deze kwal.
White is ook niet je van het. Maar in ieder geval leuker om naar te kijken dan naar Burnett.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
white ziet er uit als zo'n pedofiel, maar verder wel eens met je
Neequote:
Dat zou spotten met de wetten van het darts zijn. Winnen van Taylor en de wedstrijd daarna kansloos verliezen. Alleen Michael van Gerwen kan dat.quote:
Zoals altijd, blij doen en irritant wezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kom jij hier doen? Jij was toch niet van het darten?
Dit ja. Vind White ook niks. Maar alles beter dan Burnett. Hij kijkt altijd alsof hij aan de diarree is en als hij op verliezen staat dan is zn hoofd al helemaal niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
White is ook niet je van het. Maar in ieder geval leuker om naar te kijken dan naar Burnett.
Pas maar op, anders krijg je een note heur1!1!11quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals altijd, blij doen en irritant wezen
Ze gooien hem maar op de stapel, bij alle anderequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Pas maar op, anders krijg je een note heur1!1!11
Staat nog in m'n AT, en zag toevallig Geo z'n "grap".quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kom jij hier doen? Jij was toch niet van het darten?
Matig excuus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat nog in m'n AT, en zag toevallig Geo z'n grap.
Maar idd; ik kijk schaatsen.
Die wet is dikke bulshit. Gewoon vaak pech met de loting erna. Dat Smith vnv verliest zou heel normaal zijn ,maar pepi en kokki met Jaqies voorop beginnen dan weer over die onzin van een Taylor vloek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou spotten met de wetten van het darts zijn. Winnen van Taylor en de wedstrijd daarna kansloos verliezen. Alleen Michael van Gerwen kan dat.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat nog in m'n AT, en zag toevallig Geo z'n "grap".
Maar idd; ik kijk schaatsen.
Prima potjes, jammer dat Burnett het niet kon afmaken maar White had aardig wat pillen ingenomen in de break denk ik want die begon ineens goed te gooienquote:
Ik ben blij dat Burnett eruit ligt, maar zo heeft ieder zijn ideeënquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Prima potjes, jammer dat Burnett het niet kon afmaken maar White had aardig wat pillen ingenomen in de break denk ik want die begon ineens goed te gooien![]()
Achja ik zit klaar voor Whitlock - Painter hoor
Zet dat op je Twitter ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:
Ben overigens al 2 dagen zo ziek als een hond, keelpijn enz erg hinderlijk
De hele week al hier, mooi kut ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:
Ja denk dat we gaan stervenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De hele week al hier, mooi kut ja.
sterkte ermeequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:
Beterschap.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:
Ik heb namelijk de hoogste uitgooi van die wedstrijd nodig, bij LiveDartsData kan ik die niet meer zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef MolFan het volgende:
World Championship, Last 16, Richie Burnett (95.83) 3 (7) 4 (95.92) Ian White #LadbrokesDarts
Liever Marcel dan Koertquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:54 schreef IbanMayo het volgende:
Zin in Whitlock - Painter. Hopelijk is Marcel weg vanavond.
quote:
En daar werd Van Barneveld niet eens wereldkampioenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Szura het volgende:
De eerste 'Ally Pally' is alweer gevallen
hij heeft ook nog eens de kraanvogel op de kaart gezet, dan ben je een hele grote.quote:
wat moet je anders antwoorden op die zaadvragen van temeijerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Szura het volgende:
Co trapt ff alle open deuren in de studio in
En de bril met gekleurde glazen, naast de kutscheet een van de meest aansprekende dingen die in de recente geschiedenis weer op de kaart is gezet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
[..]
hij heeft ook nog eens de kraanvogel op de kaart gezet, dan ben je een hele grote.
Je hebt trendsetters en volgers, Koos behoort duidelijk tot de eerste groep.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de bril met gekleurde glazen, naast de kutscheet een van de meest aansprekende dingen die in de recente geschiedenis weer op de kaart is gezet.
[ afbeelding ]
Vroegah zaten ze nog gewoon achterin de bus. Verkeerde ontwikkeling dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MolFan het volgende:
Afrikanen zetten normaliter de dartpijlen in elkaar en nu zie je ze als deelnemers, het wordt steeds gekker
twitter:MarcelMaijer twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 19:06:25Ik ben een lul. En ik knipper gemiddeld 5x per seconde met mijn ogen, maar dat geheel terzijde. reageer retweet
Painter eindbaasquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Szura het volgende:
Whitlock of Painter, ik kan niet kiezen
Je vergeet je schoonmoederquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
Painter roept bij mij altijd agressie op.
Hij schaart zich in een illuster rijtje met o.a. Giel Beelen.
Vind ik leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef wimderon het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 19:06:25Ik ben een lul. En ik knipper gemiddeld 5x per seconde met mijn ogen, maar dat geheel terzijde. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 19:06:25Weer een mooi avondje darten op de Embassy. Hup Barney! #returnofthelegend. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
Jezus wat een lul die Painter.quote:
Als je genoeg geld had geboden had Giel zichzelf ongetwijfeld van kant willen maken tijdens Serious Request.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
Denk dat hij jou slaat met zijn koningsringenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wilt er ook gewoon op slaan, ofzo.
Laat Painter maar komen. Zou het niet erg vinden als hij een keer harde klappen krijgt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat hij jou slaat met zijn koningsringen
Allebei vervelende mannetjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
Ze lopen allemaal voor hem weg, zal niet voor niks zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat Painter maar komen. Zou het niet erg vinden als hij een keer harde klappen krijgt.
Hij heeft een kop van een echte tokkie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal voor hem weg, zal niet voor niks zijn
Misschien stinkt hij wel verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal voor hem weg, zal niet voor niks zijn
lolquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Painter is gewoon een baas, weg met die lelijke geitensik.
Was commentaar op die ****** op RTL7quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/357045]Grifte het volgende:
[..]
Hoor dat nu ook voor het eerst
Je bent zelf kkvies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef MolFan het volgende:
Er hangt een hele lange losse haar onderin de sik van Witlof, echt kkvies
Oh, ik dacht dat je serieus was, dat je voor het eerst keek ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Was commentaar op die ****** op RTL7
"Australisch muziek maar ja hij komt dan ook uit Australie"
Goh.
Ik kijk al heeeeel lang darts en snookerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je serieus was, dat je voor het eerst keek ofzo.
Niet in 1 beurt nee.quote:
okquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:28 schreef MolFan het volgende:
Wisten jullie dat Whitlock uit Australië komt? A. Mantingh herhaalde het net nogmaals
Hij zou het alleen weghalen als zijn vrouw haar baard ook zou weghalenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Is er al eens gevraagd voor hoeveel euro/dollar/pond Whitlock zijn staart + baard zou verwijderen?
Als hij glimlacht staat zijn mond alsnog zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wat kan die man lelijke kijken, zijn mond is ook echt als ->
Hoe beter Whitlock gaat spelen, hoe meer ook de kleur gaat overeenkomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wat kan die man lelijke kijken, zijn mond is ook echt als ->
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij zou het alleen weghalen als zijn vrouw haar baard ook zou weghalen
quote:
Als je dat gaat kijken ben je geen liefhebber.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zijn er nu al meer 180's gegooid dan in de hele partij van White tegen Burnette
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling: Whitlock is thuis een gezellige man.
Eens #rtl7dartsquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling: Whitlock is thuis een gezellige man.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb namelijk de hoogste uitgooi van die wedstrijd nodig, bij LiveDartsData kan ik die niet meer zien
Uurtje of 23?quote:
Appeltje eitje voor Lewis.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Nober het volgende:
Kwart
Wright - Newton
Whitlock - White
Halve
Wright - Whitlock
Finale
Whitlock - Van Gerwen/Lewis
Rondvaart door de grachten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
MVG wereldkampioen en 1 op de ranking.
Komt niet echt in de buurt bij dit soort avondjes op het eiland. Maar hey, er is bier en darts.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is het nu nog first to 4 sets? Gaat dat niet elke ronde met 1 set omhoog?
Eerste twee ronde's zouden eigenlijk best of 5 moeten zijn en dan pas elke ronde 2 sets omhoog, als je elke ronde 2 sets erbij doet heb je in de finale een best of 15.quote:
Zei hij datquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef Zorro het volgende:
Mocht u later ingeschakeld hebben: Phil Taylor ligt er uitx 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |