Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar koekela en dan naar mn nichtje van 9
Have fun all.
Tof! Het is zo ver weg, want anders had ik ook een keer gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders vroegen of we zin hadden om mee te gaan naar ijssculpturen festival in Zwolle. Dus dat gaan wij vanmiddag doenBen benieuwd
Balenquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet vrijwilligHumira deed niks voor de reuma. Enbrel zou dat wel moeten doen. Beide is het een TNF alpha blocker, maar ik heb het idee dat Enbrel niks voor de crohn doet
Dus dan zit ik met een klein probleem
![]()
Heb mezelf maar ff op een dieet van rijst en gekookte kip met wat groente gezet. Kijken of dat werkt. Ach, komt wel goed. Moet alleen ff mezelf goed in de gaten houden, want in 2009 begon het exact op deze manier en toen was ik uitgedroogd, had ik abcessen *daar* en mocht ik bivakeren in het ziekenhuisDat zie ik niet echt zitten
Hij kijkt me iets te onschuldig?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemiddag!
Mooie dag idd, ga straks ook nog even naar buiten denk. Daarnet kreeg ik onverwacht inspectie van Sjimmie tijdens het afwassen, kijken of baasje het wel goed deed
[ afbeelding ]
Volgende keer dan maar harder dan 275 km/u rijden, vanaf die snelheid ga je te hard voor de flitscameraquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik reed laatst iets te hard op de A10 waar vaste flitspalen staan. Toen ik er langs 1 reed zag ik m'n kilometer tellerik heb net de bekeuring in ontvangst mogen nemen
Eigen schuld, dikke bult.
k kan niet kijken maar sms me aub de uitslag ffquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef roos85 het volgende:
Lekker schaatsen kijken en hopen dat De Jong straks geen ticket voor de OS weet te bemachtigen.
Doe ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
k kan niet kijken maar sms me aub de uitslag ff
*jaloers!*quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
Mooie foto!
Vanavond bingoooooooooo met Queller
Oiquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
BalenDe HA begon bij mij laatst ook over reuma, maar ik denk dat ik die diagnose nog maar even uitstel.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Zo, dat was weer een enerverend dagje![]()
ruim 3,5 uur op de seh van het Vumc geweest.
maar gelukkig alleen maar een griepje.
ik kruip lekker op de bank onder de dekens
CUquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
OiNou ja, beter heb je de diagnose, kan er behandeld worden. Had jij nou crohn of CU?
Tjemig! Doe je een beetje voorzichtig? Sterkte!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Zo, dat was weer een enerverend dagje![]()
ruim 3,5 uur op de seh van het Vumc geweest.
maar gelukkig alleen maar een griepje.
ik kruip lekker op de bank onder de dekens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |