Dank, wel apart dat er verschil is in uitkomsten tussen jouw site en die van berekenhet.nlquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Middelling heeft niest met aftrekposten te maken.
Tip: http://www.belastinghelden.nl/
Ok, ben nu voor mijn ouders bezig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef MyTiredFeet het volgende:
Middelen doe je met het belastbaar inkomen uit werk en woning (box 1). Dit is dus ná alle afrekposten.
Nee. Per persoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok, ben nu voor mijn ouders bezig.
Moet ik hun inkomens optellen of niet?
Ze ontvangen aparte aanslagen.
Ok en ik moet niet het verzamelinkomen pakken maar:quote:
Enkel het belastbaar inkomen uit werk en woning (box 1). Niet het verzamelinkomen daarin zit (mogelijk) ook het belastbaar inkomen uit aanmerkelijk belang (box 2) en/of het belastbaar inkomen uit sparen en beleggen (box 3) verwerkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok en ik moet niet het verzamelinkomen pakken maar:
belastbaar inkomen uit werk en woning" (box 1)
De belastingdienst maakt dat wel met het jaar moeilijker vindbaar.
Dat hoeft niet het geval te zijn. De BD is begonnen met het erg snel opleggen van definitieve aanslagen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je moet alle definitieve aanslagen hebben van de jaren dat je wilt middelen. Die van 2011 wordt krap. die van 2012 is er nog niet.
ok, ik heb ze beiden nog niet.quote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hoeft niet het geval te zijn. De BD is begonnen met het erg snel opleggen van definitieve aanslagen.
Ik heb bijvoorbeeld mijn definitieve aanslag 2012 al enkele maanden binnen.
Uit berekening blijkt dat middelen over 2013 toch het gunstigste is. Dus ik moet toch wachten.quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ok, ik heb ze beiden nog niet.
Dat zal dan nog wel even duren.quote:Op maandag 30 december 2013 12:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uit berekening blijkt dat middelen over 2013 toch het gunstigste is. Dus ik moet toch wachten.
Je begrijpt dat middelen over een tijdvak van 3 aaneengesloten jaren dient te gebeuren?quote:Op maandag 30 december 2013 12:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uit berekening blijkt dat middelen over 2013 toch het gunstigste is. Dus ik moet toch wachten.
Ja Ja, ik had in 2011 een inkomen van nog geen ¤200.quote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef infinity88 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat middelen over een tijdvak van 3 aaneengesloten jaren dient te gebeuren?
Wow...quote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja Ja, ik had in 2011 een inkomen van nog geen ¤200.
Ja dat was een duur jaar voor de spaarrekening. Geen studiefinanciering meer en geen werk door afstuderen.quote:
WGR / Belastinggeld voor het oprapenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef wootahH het volgende:
Iemand ervaring hoelang het duurt voordat je reactie/geld krijgt?
Belastbaar inkomen uit werk en woning is precies wat het zegt. Uit werk en woning, dus zonder rekening te houden met andere aftrekposten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef MyTiredFeet het volgende:
Middelen doe je met het belastbaar inkomen uit werk en woning (box 1). Dit is dus ná alle afrekposten.
Nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:16 schreef DrMarten het volgende:
Belastbaar inkomen uit werk en woning is precies wat het zegt. Uit werk en woning, dus zonder rekening te houden met andere aftrekposten.
Loon + uitkeringen verminderd met aftrek eigen woning dus.
Jawel, het is incl aftrekposten. Daarom kreeg ik weinig terug, omdat ik toen ik veel ging verdienen ook wat aftrekposten had....quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Belastbaar inkomen uit werk en woning is precies wat het zegt. Uit werk en woning, dus zonder rekening te houden met andere aftrekposten.
Loon + uitkeringen verminderd met aftrek eigen woning dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |