quote:
Deze hebben ze - bij mijn weten - niet gecoverd, of wel? Op de ABBA-esque staan Take A Chance On Me, Lay All Your Love On Me, S.O.S. en Voulez-Vous.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef asco het volgende:
Abba gaat nou eens echt serieus never nooit vervelen,
Die heb ik ook liggenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze hebben ze - bij mijn weten - niet gecoverd, of wel? Op de ABBA-esque staan Take A Chance On Me, Lay All Your Love On Me, S.O.S. en Voulez-Vous.
Buiten Super Trouper inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef asco het volgende:
Abba gaat nou eens echt serieus never nooit vervelen,
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Cee het volgende:
Handjes opsteken als je vroeger ook heel, heel vaak naar Abbacadabra luisterde, met Ron Brandsteder en Benny Neijman en Bonnie St. Claire e.v.a.
Op Youtube is hij wel te vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze hebben ze - bij mijn weten - niet gecoverd, of wel? Op de ABBA-esque staan Take A Chance On Me, Lay All Your Love On Me, S.O.S. en Voulez-Vous.
De ABBA-tribute-band Bjorn Again heeft op hun beurt trouwens een paar Erasure-nummers gecoverd.
Ik heb zelfs geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Cee het volgende:
Handjes opsteken als je vroeger ook heel, heel vaak naar Abbacadabra luisterde, met Ron Brandsteder en Benny Neijman en Bonnie St. Claire e.v.a.
Heeft in 2001 en 2002 in de lijst gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef HPLC het volgende:
Waarom staat Ring Ring van Abba nooit in de top2000? Die blijft altijd zo lekker in je hoofd zitten
TOp nummer!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |