die zijn leuk jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
k heb net ook een site gevonden waar ze deze in mijn maat hebbeneindelijk
http://www.sportpaviljoen(...)s/ugg-ciera-chestnut
Ja jeeeej, bij de ugg site en bij cosmic cowboys hebben ze allebei maat 39 niet meer mwehhquote:
DE MIJNESE IS BINNEN PRAISE THE LORDquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende: TRIX mijn TFL wordt vandaag naar het postkantoor gebracht
Dus die hebben ze al 2x proberen af te leveren mehe
![]()
Ja Peach ligt ook in het ziekenhuis?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja Peach ligt ook in het ziekenhuis?what happened?
Ah Dicoquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat m'n oma beenmergkanker heeft en dat het overal in haar lichaam zit verspreidze weten niet hoe lang ze nog heeft en aan chemo gaan ze niet beginnen want heeft geen nut meer
Agossie arm perzikjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja
Ze heeft het RS-virus, krijgt niet voldoende zuurstof en schurkt al 3 dagen tegen uitdroging aan
Ach arm meiskequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja
Ze heeft het RS-virus, krijgt niet voldoende zuurstof en schurkt al 3 dagen tegen uitdroging aan
Ja die moet je ff doorbijten (of niet volgens ijs want die vond t 1e seizoen wel heul tof). Maar seizoen 2 is 10x beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan doctor HOE begonnen. Seizoen 1 uit 2005 maar ik krijg er wel een hele rare jaren '90 vibe bij
Rosequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Mss het volgende:
Overigens vind ik die chick in de eerste aflevering beheurlijk op Schaar lijken!
Eensch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Mss het volgende:
Overigens vind ik die chick in de eerste aflevering beheurlijk op Schaar lijken!
Eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Mss het volgende:
Zonder want niemand wilde en ik had al besteld toen jij reageerdequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Met of zonder wijnbladeren?
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zonder want niemand wilde en ik had al besteld toen jij reageerde![]()
Wat zit daar eigenlijk in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh
Dan moet je ze een keer zelf maken. Is makkelijk en lekk0r
Staat er niet een filter op? Of een dichtgeklapte groep?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:09 schreef Mss het volgende:
Er zijn hele rijen uit mijn excelbestand weg. HOE kan dit?
Nope, rij #484 is weg, daar stond nog een lakje in, hij is helemaal leeg, er staat ook geen nummer in de kantlijn. #486 is ook leeg en daar staat dus die untried formule teller.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Staat er niet een filter op? Of een dichtgeklapte groep?
De rij is er nog wel maar de inhoud is ineens weg? Vaag zeg...quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, rij #484 is weg, daar stond nog een lakje in, hij is helemaal leeg, er staat ook geen nummer in de kantlijn. #486 is ook leeg en daar staat dus die untried formule teller.
Toevallig heb ik nog met een heel oud bestand kunnen terughalen welk lakje er onderaan stond en welk wielnummer die had maar kut is het wel.
Ja raar he, en zelfs het rijnummer is weg. Links stonden gewoon twee grijze vlakken tussen alle nummers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De rij is er nog wel maar de inhoud is ineens weg? Vaag zeg...
Heb je je TFL nou al? Of kun je die morgen ophalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, het internet en TV is opgezegd in Breda
Nee pas na de volgende week een keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je je TFL nou al? Of kun je die morgen ophalen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee pas na de volgende week een keerMaar ik kan m dan wel ophalen ja
Hendig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
lolque
Deze blog is alleen toegankelijk voor uitgenodigde lezers
http://www.gnarlygnails.com/
Nagellak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd wat moet ik lakken voor berlijn
Periwinklequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd wat moet ik lakken voor berlijn
Jaaaaa zo cuuuuuuuute!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even mijn prachtige kleindochtertje spammen? en de vlecht die ik heb gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is een 4 meter lange extreme fluffy vlecht jahquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mooi Puckzzz. Lijkt die vlecht nu zo groot???
En Incantrix, wat zielig voor Peach. Hoop dat het snel beter met dr gaat.
Ligt eraan wat je als graadmeter neemt: koorts en levendigheid: veel beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Puckz wat een lieffie![]()
Hoe gaat het nu met Peach Trix?
Awwww niet leuk!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als graadmeter neemt: koorts en levendigheid: veel beterbijna geen diarree meer ook! Zuurstof en drinken: slechter, sinds vannacht krijgt ze regelmatig zuurstof toegediend en als het zo doorgaat krijgt ze over niet al te lange tijd een sonde
Arme peach.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als graadmeter neemt: koorts en levendigheid: veel beterbijna geen diarree meer ook! Zuurstof en drinken: slechter, sinds vannacht krijgt ze regelmatig zuurstof toegediend en als het zo doorgaat krijgt ze over niet al te lange tijd een sonde
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er is een youtuber/blogger en die jat alle nail art shit van mensen, niet eens inspiratie maar vaak gewoon letterlijk kopiëren zonder credit. Als iemand in de comments zegt dat het haar idee niet is, of diegene van wie het idee was zegt er iets van, dan worden de comments verwijderd en de mensen geblockedquote:
dit doet ze al jaren, staat ze al jaren ook om bekendquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is een youtuber/blogger en die jat alle nail art shit van mensen, niet eens inspiratie maar vaak gewoon letterlijk kopiëren zonder credit. Als iemand in de comments zegt dat het haar idee niet is, of diegene van wie het idee was zegt er iets van, dan worden de comments verwijderd en de mensen geblocked
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:05 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vice 2 binnen and it's so prettaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit doet ze al jaren, staat ze al jaren ook om bekend
het is goed dat iemand es dr mond open trekt
ik krijg regelmatig comments op mijn videos dat ik het van missjf heb gejatdat mens is zo kansloos als de pest
Thnx honquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef Diconnected het volgende:
Hey Inca trouwens dikke kus voor den Peach en voor jullie
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx honben ff beetje sip vanavond, dus ik heb mezelf de tandjes opgeruimd sinds Stef in bed ligt en nu ga ik ook maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |