Dit is meer text dan in 20 gemiddelde openingsposts, ben je ziek Tong ?quote:
De vooroordelen blijven me achtervolgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Dit is meer text dan in 20 gemiddelde openingsposts, ben je ziek Tong ?
CUL / Tong's culinaire recensies horeca Zaltbommel. # 2quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Dit is meer text dan in 20 gemiddelde openingsposts, ben je ziek Tong ?
So true.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
On topic. Ze lopen tegen je aan omdat ze als ze de winkel uitlopen naar beneden kijken om te melden dat ze die avond HEMA rookworst hebben in de boerenkool. Sorry kan er dan niet vanaf. Te druk om te zeggen dat ze 10 minuten later thuis zijn.
Een minuut later rijden ze je op je fiets bijna aan. Moeten ze posten :
'Ik ook van jou.'
En als ze éénmaal thuis zijn hebben ze elkaar niks te melden.
JAZEKER......DE HYPOTHEKER.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat een ongelooflijk kutverhaal.
De chips van de hema is ook goed ben ik achter gekomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je nog een kaasbroodje gegeten?
Hema kaasbroodjes
Gelukkig heb je niks te klagen en sta je positief in het leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat een ongelooflijk kutverhaal.
Wowowowowow omg jij bent echt hilariteitquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef HSG het volgende:
Tong komt nooit buiten.
Tong praat niet met vreemde mensen.
Tong verzin een ander verhaal.
De HEMA
Niet weer een Tong-topic
Hi ha ho.quote:Op zaterdag 28 december 2013 06:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wowowowowow omg jij bent echt hilariteit
'Asociale bellers' is inmiddels bijna een pleonasme.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:21 schreef Marsenal het volgende:
Terechte klacht, asociale bellers blijven een wijdverspreid maatschappelijk probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |