Maar Bojan heeft nog nooit als rechtsbuiten gespeeld buiten dit seizoen Ajax. Bojan verdedigt niet mee omdat het een luie valse spits is, á la Messi. Voorzetten kan hij niet en op de rechterkant heeft ie geen passeeracties, waardoor het telkens tikkie breed is. Hij kan fantastisch meevoetballen voor een spits, is technisch potentiële wereldtop en kan doelpunten maken. Het zou een perfecte valse spits zijn voor Ajax en Sigi en Hoesen komen gewoon veel tekort als Ajax spits.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan is gehaald als rechtsbuiten destijds, maar ook als spits presteert hij niet. Bojan kan zelfs niet eens een bal aannemen of een pass over 20 meter geven. Hij kiest altijd voor de meest ingewikkelde oplossing, alsof hij denkt dat hij Messi is, terwijl hij technisch niet veel meer is dan een Jupiler League speler.
Cuenca is ook niet zoveel, vorig seizoen viel hij ook dramatisch door de mand.
Siem de Jong zie ik ook het liefst in de spits. Dat bullshit argument dat Sigi niet genoeg voorzetten krijgt ben ik ook klaar mee. Hij mist 100% kansen en voegt geen moer toe aan het Ajax spel. En Hoesen moet de bal minstens 4 keer controleren voor hij er iets mee kan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bojan heeft bij minimale vlagen laten zien dat hij er heel wat van kan.
Cuenca is alleen maar geblesseerd geweest, voor, tijdens en na zijn tijd bij Ajax. Veel te groot risico die jongen.
Hupperts heeft bij lange na niet het niveau van Ajax.
Gewoon Schone op rechts laten staan. De Jong en Hoesen is genoeg voor de spitspositie. Sigthorsson ben ik klaar mee.
Middenveld met Blind, Serero en Klaassen stáát. Moet je afblijven. Voor de Jong gaat een plekje gezocht worden. Hij heeft in het verleden aangetoond in de punt te kunnen spelen. Naar mening van velen hier - ik deel die - beter dan op het middenveld zelfs. 1 + 1 = 2 wat mij betreft. Met Fischer en Schone en de zijkanten heb je je aanvallende deel rond.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:31 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Siem de Jong zie ik ook het liefst in de spits. Dat bullshit argument dat Sigi niet genoeg voorzetten krijgt ben ik ook klaar mee. Hij mist 100% kansen en voegt geen moer toe aan het Ajax spel. En Hoesen moet de bal minstens 4 keer controleren voor hij er iets mee kan.
Riedewald ziet er prima uit so far.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Middenveld met Blind, Serero en Klaassen stáát. Moet je afblijven. Voor de Jong gaat een plekje gezocht worden. Hij heeft in het verleden aangetoond in de punt te kunnen spelen. Naar mening van velen hier - ik deel die - beter dan op het middenveld zelfs. 1 + 1 = 2 wat mij betreft. Met Fischer en Schone en de zijkanten heb je je aanvallende deel rond.
Meest zorgwekkende positie is linksback.
Frank gebruikte Blind, Boilesen, Duarte, Ligeon en Riedewald als linksback.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
v Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
Dit keer werd hij er gewoon uitgeschopt, is toch wat anders dan de vorige blessurequote:Op dinsdag 31 december 2013 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.
Die heeft zich wat mij betreft ook prima herpakt. Begon leuk, had toen even een wat mindere fase met een beetje frivool spel waarbij hij continu dom balverlies leed, maar speelt inmiddels echt weer solide.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.
Hij deed het niet slechtquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je überhaupt vinden dat Riedewald het goed doet als we hem alleen in de aanval hebben gezien tegen die enge Roda JC-kneusjes en even hebben zien verdedigen tegen FC Bal op het dak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n debuut was fantastisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Stiggie het volgende:
Maar zn debuut was magisch.![]()
Zegt wel wat maar tegelijkertijd ook niets
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
v Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:
[..]
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.
Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:
[..]
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.
Dat saaie ervaringsgelulquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee opquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |