abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 01:25:57 #176
401996 Zanger_Rinus
Professioneel showartiest
pi_134909371
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bojan is gehaald als rechtsbuiten destijds, maar ook als spits presteert hij niet. Bojan kan zelfs niet eens een bal aannemen of een pass over 20 meter geven. Hij kiest altijd voor de meest ingewikkelde oplossing, alsof hij denkt dat hij Messi is, terwijl hij technisch niet veel meer is dan een Jupiler League speler.

Cuenca is ook niet zoveel, vorig seizoen viel hij ook dramatisch door de mand.
Maar Bojan heeft nog nooit als rechtsbuiten gespeeld buiten dit seizoen Ajax. Bojan verdedigt niet mee omdat het een luie valse spits is, á la Messi. Voorzetten kan hij niet en op de rechterkant heeft ie geen passeeracties, waardoor het telkens tikkie breed is. Hij kan fantastisch meevoetballen voor een spits, is technisch potentiële wereldtop en kan doelpunten maken. Het zou een perfecte valse spits zijn voor Ajax en Sigi en Hoesen komen gewoon veel tekort als Ajax spits.

Cuenca viel vorig seizoen door de mand omdat hij net terugkwam van een maandenlange blessure en hij 0,0 wedstrijdritme had. Hij heeft op 70% fitheid 4 wedstrijdjes kunnen spelen, maar je zag af en toe geweldige passeeracties van hem. Ik zie het wel zitten in hem als 'ie fit is en hij vertrouwen krijgt.
:')
pi_134909428
Bojan heeft bij minimale vlagen laten zien dat hij er heel wat van kan.
Cuenca is alleen maar geblesseerd geweest, voor, tijdens en na zijn tijd bij Ajax. Veel te groot risico die jongen.
Hupperts heeft bij lange na niet het niveau van Ajax.

Gewoon Schone op rechts laten staan. De Jong en Hoesen is genoeg voor de spitspositie. Sigthorsson ben ik klaar mee.
  dinsdag 31 december 2013 @ 01:31:00 #178
401996 Zanger_Rinus
Professioneel showartiest
pi_134909494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bojan heeft bij minimale vlagen laten zien dat hij er heel wat van kan.
Cuenca is alleen maar geblesseerd geweest, voor, tijdens en na zijn tijd bij Ajax. Veel te groot risico die jongen.
Hupperts heeft bij lange na niet het niveau van Ajax.

Gewoon Schone op rechts laten staan. De Jong en Hoesen is genoeg voor de spitspositie. Sigthorsson ben ik klaar mee.
Siem de Jong zie ik ook het liefst in de spits. Dat bullshit argument dat Sigi niet genoeg voorzetten krijgt ben ik ook klaar mee. Hij mist 100% kansen en voegt geen moer toe aan het Ajax spel. En Hoesen moet de bal minstens 4 keer controleren voor hij er iets mee kan.
:')
pi_134909626
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:31 schreef Zanger_Rinus het volgende:

[..]

Siem de Jong zie ik ook het liefst in de spits. Dat bullshit argument dat Sigi niet genoeg voorzetten krijgt ben ik ook klaar mee. Hij mist 100% kansen en voegt geen moer toe aan het Ajax spel. En Hoesen moet de bal minstens 4 keer controleren voor hij er iets mee kan.
Middenveld met Blind, Serero en Klaassen stáát. Moet je afblijven. Voor de Jong gaat een plekje gezocht worden. Hij heeft in het verleden aangetoond in de punt te kunnen spelen. Naar mening van velen hier - ik deel die - beter dan op het middenveld zelfs. 1 + 1 = 2 wat mij betreft. Met Fischer en Schone en de zijkanten heb je je aanvallende deel rond.

Meest zorgwekkende positie is linksback.
  dinsdag 31 december 2013 @ 01:57:03 #180
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_134910121
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:36 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Middenveld met Blind, Serero en Klaassen stáát. Moet je afblijven. Voor de Jong gaat een plekje gezocht worden. Hij heeft in het verleden aangetoond in de punt te kunnen spelen. Naar mening van velen hier - ik deel die - beter dan op het middenveld zelfs. 1 + 1 = 2 wat mij betreft. Met Fischer en Schone en de zijkanten heb je je aanvallende deel rond.

Meest zorgwekkende positie is linksback.
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
So confused when you're lost in the groove
pi_134910484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
Frank gebruikte Blind, Boilesen, Duarte, Ligeon en Riedewald als linksback.

Ligeon komt daarvan niet meer in aanmerking bij de Boer gezien zijn uitspraken voor Roda - Ajax: "'Het stokte toch met Ligeon als rechtspoot op links. Dus ik heb gekozen voor Blind als linkspoot daar', legde De Boer uit aan FOX Sports. De coach speelde niet echt met de gedachte om Jaďro Riedewald al op te stellen. 'Hij is nog heel jong dus hem wilde ik nog niet voor de leeuwen gooien."

Van Blind hopen we allemaal dat Frank hem gewoon niet meer van dat middenveld haalt. Rest nog (blessuregevoelige) Boilesen, (eigenlijk geen linksback) Duarte en (piepjonge) Riedewald.

Die twee wedstrijden die jij met Riedewald wil spelen zijn wel tegen PSV en Feyenoord.

Ik hoop dat Boilesen fit is.
pi_134911078
Cil
v Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_134911784
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.
pi_134913868
Wat een gelul over bojan. De laatste wedstrijden voor z'n blessure in de spits speelde die goed en nu na z'n blessure was z'n rentree met goals en assists. Het is fijn om hem er bij te hebben.

Zeggen dat hij Jupiler niveau is zegt meer wat over jouw kennis dan over hem
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_134913913
Derksen had wel een punt toen hij zei dat Huperts Sikora is. Niet doen dus.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_134914015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:47:15 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134914138
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.
Dit keer werd hij er gewoon uitgeschopt, is toch wat anders dan de vorige blessure
  Redactie Games dinsdag 31 december 2013 @ 10:24:35 #188
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_134915034
! hoe ziet riedewald er goed uit !

Laat hem eerst zien dat hij goed kan verdedigen tegen een normale club.
.....Kennedy
pi_134915088
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 05:50 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.
Die heeft zich wat mij betreft ook prima herpakt. Begon leuk, had toen even een wat mindere fase met een beetje frivool spel waarbij hij continu dom balverlies leed, maar speelt inmiddels echt weer solide.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_134915094
Hoe kan je überhaupt vinden dat Riedewald het goed doet als we hem alleen in de aanval hebben gezien tegen die enge Roda JC-kneusjes en even hebben zien verdedigen tegen FC Bal op het dak?
pi_134915245
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je überhaupt vinden dat Riedewald het goed doet als we hem alleen in de aanval hebben gezien tegen die enge Roda JC-kneusjes en even hebben zien verdedigen tegen FC Bal op het dak?
Hij deed het niet slecht :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134916357
Maar zn debuut was magisch. :P
Zegt wel wat maar tegelijkertijd ook niets
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_134916800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Stiggie het volgende:
Maar zn debuut was magisch. :P
Zegt wel wat maar tegelijkertijd ook niets
Z'n debuut was fantastisch! :P
pi_134916983

Hij gaat ons definitief verlaten? ;(

Enoh _O_
★★★
pi_134917393
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:36:08 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134917675
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:

[..]

Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:36:28 #197
51286 w00h00
Digital man!
pi_134917689
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:

[..]

Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.
pi_134917793
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.
Dat saaie ervaringsgelul :O.

1) Op wat voor positie zou die moeten komen?
2) Voegt hij voetballend wat toe?
3) Is ie betaalbaar?
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:42:23 #199
51286 w00h00
Digital man!
pi_134917975
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:44:06 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134918065
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')