Beetje zo goed als Thulani dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Stiggie het volgende:
Voor degene die weinig beelden van hem kennen. Hier kan je zien hoe goed hij was
Oké.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Kaartjes besteld voor ajax-fey precies in het midden 1e ring![]()
Hopelijk komen hun fans ook mee zodat het een beetje vol zit
Nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Kaartjes besteld voor ajax-fey precies in het midden 1e ring![]()
Huh? Als Feyenoord-fans niet meemogen gaat het uitvak gewoon in de verkoop voor Ajax-fans.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ticket(...)noord-KNVB-Beker.htmquote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
NiceWaar gekocht? En wat kosten ze?
Dit ja, vol zit het sowieso. Ik hoop alleen wel op een uitvak met uitfans. Is toch een stuk mooier voor de sfeer.quote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huh? Als Feyenoord-fans niet meemogen gaat het uitvak gewoon in de verkoop voor Ajax-fans.
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit ja, vol zit het sowieso. Ik hoop alleen wel op een uitvak met uitfans. Is toch een stuk mooier voor de sfeer.
Dat komt ook door die debiele play offs. Ben blij dat we daar vanaf zijn. Nu alleen nog die van de EL afschaffen, maar gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van.quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.
Stonden ze dan met hun dvd met die nutteloze overwinningen.![]()
Mooie avond. Al was het toen overigens aan beide kanten niet uitverkocht, voor zover ik me kan herinneren.
Wat was dat goud inderdaad! Dat was echt KJH. Ook tegen Nac toen met die omhaal. Geweldig!quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.
Stonden ze dan met hun dvd met die nutteloze overwinningen.![]()
Mooie avond. Al was het toen overigens aan beide kanten niet uitverkocht, voor zover ik me kan herinneren.
Deze dan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat was dat goud inderdaad! Dat was echt KJH. Ook tegen Nac toen met die omhaal. Geweldig!
Ik zat toen in de Arena. Iedereen werd helemaal gekquote:
Ik ook, mooi was datquote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat toen in de Arena. Iedereen werd helemaal gek
Paar keer meegemaakt dat de Arena compleet ontplofte.quote:
Die bedoelde ik. Was dus geen Nac...quote:
Al die mensen die toen al naar huis waren.quote:
Ik vind dat altijd zo heerlijk. Net als Denswil tegen Milan, Vertonghen tegen Feyenoord (1-1), maar ook Janssen tegen AZ.quote:Op zondag 29 december 2013 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Paar keer meegemaakt dat de Arena compleet ontplofte.
Ook zo'n mooie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |