Volgens mij tot 2017. Er staat ook huren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe lang heeft hij nog een contract?
Zou mooi zijn als we die volgend seizoenshelft erbij hebben. Bojan is dramatisch slecht en Fischer is al geruime tijd uit vorm. In aanvallend opzicht vind ik ons sowieso iets te zwak, dus de komst van Ola John juich ik toe.quote:
ja huur wist ik. Maar dan gaat hij wel erg duur worden als hij het zo goed doet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij tot 2017. Er staat ook huren.
Ik denk dat een optie tot koop niet aan de orde is. Gewoon een overbrugging voor de talenten die hopelijk volgend jaar de stap kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja huur wist ik. Maar dan gaat hij wel erg duur worden als hij het zo goed doet.
Gaat Bojan dan gewoon terug naar Barca?quote:
Bojan is helemaal geen buitenspelerquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat Bojan dan gewoon terug naar Barca?
Of blijft die maar dan bijvoorbeeld in de spits.
Hopelijk blijft hij nog een half jaartje als spits van Jong Ajax.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat Bojan dan gewoon terug naar Barca?
Of blijft die maar dan bijvoorbeeld in de spits.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bojan is helemaal geen buitenspeler
Erg matige speler idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij nog een half jaartje als spits van Jong Ajax.
Goed genoeg voor Ajax als het goed is, maar ik moet toegeven dat ik er wel wat meer van verwacht had inmiddelsquote:
John willen ze halen voor op rechts.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar voor die positie is hij wel gehaald.
De Jong/Sig in de spits en spits en Bojan vanaf rechts.
Als centrumspits nog altijd aanzienlijk beter dan Hoesen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed genoeg voor Ajax als het goed is, maar ik moet toegeven dat ik er wel wat meer van verwacht had inmiddels
Zou je wel verwachten maar hij heeft zijn draai nog niet echt gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als centrumspits nog altijd aanzienlijk beter dan Hoesen.
Nee, Bojan heeft helemaal niets laten zien bij Ajax. Waardeloze speler gebleken. Doet me een beetje denken aan Dani da Cruz Carvalho, die een seizoen redelijk speelde en er daarna geen reet meer van kon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als centrumspits nog altijd aanzienlijk beter dan Hoesen.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef MolFan het volgende:
Wees blij dat we Bartra nooit gekregen hebben van Barca
Ze zitten zo dik in de verdedigers he bij Barcaquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top argument![]()
Hij krijgt een contractverlenging omdat hij er niks van kan uiteraard
Armoe troef daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze zitten zo dik in de verdedigers he bij Barca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |