quote:Litmanen: "Bergkamp ook als trainer opvolgen zou prachtig zijn"
Ondanks dat Jari Litmanen inmiddels 42 jaar is, voetbalt hij in Finland nog altijd op het hoogste niveau. De voormalig Ajacied denkt echter wel al vooruit en hoopt in de toekomst op een loopbaan als trainer, daarbij heeft hij een speciale klus in gedachten.
"Ik brak bij Ajax door als de opvolger van Bergkamp", zegt de middenvelder van FC Lahti in zijn aanstaande op film vastgelegde biografie The King. "Dus mocht hij op een dag ergens anders trainer worden, dan kan ik hem opnieuw opvolgen. Dat zou natuurlijk een prachtig verhaal zijn. Ajax blijft voor mij altijd speciaal, ook op deze manier. Als het zover komt, moet ik er klaar voor zijn."
Litmanen blikt ook terug op zijn periode als voetballer in Amsterdam. "Toen ik bij Ajax speelde moest ik vaak na de training met baby's op de foto die Jari bleken te heten. Er kwamen ook veel geboortekaartjes binnen. Dat vond ik toen wel grappig. Pas nu zie ik in dat het eigenlijk bijzonder is."
Ja, die zijn een stuk beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Als het kan Aissaidi oppikken of Kostic ipv die Cola John
Assaidi is al verhuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Liverpool wordt niet voor niets ook al FC Suarez genoemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:21 schreef Stiggie het volgende:
Die Suarez, 19 goals in 12 wedstrijden.... Die gaat records breken dit seizoen
Hij heeft er zin an
Ik kijk bijna nooit PL maar als ik de statistieken zo zie lijkt het nog erger dan bij onsquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liverpool wordt niet voor niets ook al FC Suarez genoemd.
cola john, man man manquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
koop lijkt me sowieso moeilijk want hij moet nogal wat opleverenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk bedingt Ajax een optie tot koop.
Maar ik zie het niet zo zitten in een halfjaar huren. Dan is hij net een beetje gewend aan het spel en de club en mag hij al weer weg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
koop lijkt me sowieso moeilijk want hij moet nogal wat opleveren
Met je eens, huren heb je te weinig aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie het niet zo zitten in een halfjaar huren. Dan is hij net een beetje gewend aan het spel en de club en mag hij al weer weg.
Voor een jaar of twee jaar kan nog wel. Maar een halfjaar is zo zinloos. Ook zonder John worden we wel kampioen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens, huren heb je te weinig aan
ok louisquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.
zulke voorspellingen doen getuigt van een hoop inzicht en lefquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.
Aldus de schipper naast God.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Geen Marokkanen, zekerheid voor irritant gedrag of moeilijk doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Geen top hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top argument![]()
Hij krijgt een contractverlenging omdat hij er niks van kan uiteraard
Beetje zo goed als Thulani dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Stiggie het volgende:
Voor degene die weinig beelden van hem kennen. Hier kan je zien hoe goed hij was
Oké.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Kaartjes besteld voor ajax-fey precies in het midden 1e ring![]()
Hopelijk komen hun fans ook mee zodat het een beetje vol zit
Nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Kaartjes besteld voor ajax-fey precies in het midden 1e ring![]()
Huh? Als Feyenoord-fans niet meemogen gaat het uitvak gewoon in de verkoop voor Ajax-fans.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ticket(...)noord-KNVB-Beker.htmquote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
NiceWaar gekocht? En wat kosten ze?
Dit ja, vol zit het sowieso. Ik hoop alleen wel op een uitvak met uitfans. Is toch een stuk mooier voor de sfeer.quote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huh? Als Feyenoord-fans niet meemogen gaat het uitvak gewoon in de verkoop voor Ajax-fans.
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit ja, vol zit het sowieso. Ik hoop alleen wel op een uitvak met uitfans. Is toch een stuk mooier voor de sfeer.
Dat komt ook door die debiele play offs. Ben blij dat we daar vanaf zijn. Nu alleen nog die van de EL afschaffen, maar gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van.quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.
Stonden ze dan met hun dvd met die nutteloze overwinningen.![]()
Mooie avond. Al was het toen overigens aan beide kanten niet uitverkocht, voor zover ik me kan herinneren.
Wat was dat goud inderdaad! Dat was echt KJH. Ook tegen Nac toen met die omhaal. Geweldig!quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.
Stonden ze dan met hun dvd met die nutteloze overwinningen.![]()
Mooie avond. Al was het toen overigens aan beide kanten niet uitverkocht, voor zover ik me kan herinneren.
Deze dan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat was dat goud inderdaad! Dat was echt KJH. Ook tegen Nac toen met die omhaal. Geweldig!
Ik zat toen in de Arena. Iedereen werd helemaal gekquote:
Ik ook, mooi was datquote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat toen in de Arena. Iedereen werd helemaal gek
Paar keer meegemaakt dat de Arena compleet ontplofte.quote:
Die bedoelde ik. Was dus geen Nac...quote:
Al die mensen die toen al naar huis waren.quote:
Ik vind dat altijd zo heerlijk. Net als Denswil tegen Milan, Vertonghen tegen Feyenoord (1-1), maar ook Janssen tegen AZ.quote:Op zondag 29 december 2013 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Paar keer meegemaakt dat de Arena compleet ontplofte.
Ook zo'n mooie![]()
quote:
Ajax contracteert jeugdspeler Walian
Ajax heeft jeugdspeler Ezra Walian gecontracteerd. De spits werd op 22 oktober 1997 geboren in Amsterdam. Walian speelt sinds vorig seizoen in de jeugdopleiding van Ajax, daarvoor kwam hij uit voor AZ. Het contract van de B-junior kent een looptijd van drie jaar, tot en met 30 juni 2017.
Het betreft het eerste contract voor deze jeugdinternational.
Sinds Kluivert is er geen enkele spits doorgebroken uit de jeugdopleiding. Of mis ik iemand?quote:Op maandag 30 december 2013 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi! kan er over een paar jaar misschien eindelijk weer eens een spits doorbreken.
Siem de Jong?quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds Kluivert is er geen enkele spits doorgebroken uit de jeugdopleiding. Of mis ik iemand?
quote:
Is geen pure spits.quote:
Laten we voor het gemak vergeten dat hij een linksbackje isquote:
WhateverWhatever heeft er kijk op.quote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak vergeten dat hij een linksbackje is
quote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak vergeten dat hij een linksbackje is
vooral gelijk happen jongens...quote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
WhateverWhatever heeft er kijk op.
geen Afrikanen meerquote:Op maandag 30 december 2013 02:42 schreef Adames het volgende:
Hupperts opent deur naar Ajax
Guus Hupperts is voorlopig niet van plan om bij te tekenen bij Roda JC. De vleugelaanvaller, die dit seizoen indruk maakt bij de wisselvallige Limburgers, heeft de onderhandelingen met Roda stopgezet. Frank de Boer die Hupperts 'een van de beste rechtsbuitens van Nederland' genoemd noemde, gaf vorige week toe dat hij in beeld is bij Ajax. 'Er is al enige tijd interesse voor Guus', zegt technisch directeur Leon Vlemmings van Roda in Dagblad de Limburger. 'Die is gegroeid nadat De Boer onlangs verklaarde dat ook Ajax Guus op zijn lijstje heeft staan. Als een club als Ajax zo'n uitspraak doet, zie je dat andere clubs zich meteen roeren.'
Ajax strijdt met Chelsea om Zuid-Afrikaan
Volgens The Mirror heeft Ajax een oogje op de Zuid-Afrikaan Ayanda Patosi. De 21-jarige vleugelspits van het Belgische Lokeren, die zowel links als rechts uit de voeten kan, zou twee miljoen euro moeten kosten. Ook Chelsea zou voor Patosi in de markt zijn. Ajax zoekt de komende transferperiode nog een vleugelspits. Aanvaller Ola John (Benfica) staat overigens bovenaan het lijstje van Frank de Boer.
Drie miljoen voor vleugelspeler
Jean Kouassi, een aanvaller van Hajduk Split, staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De Kroatische krant Slobodna Dalmacija meldt dat de Ivoriaanse vleugelspits ongeveer drie miljoen euro moet kosten. In Kroatië zijn al verschillende scouts van Ajax op bezoek geweest om de Afrikaan te beoordelen.
Als het een speler van het niveau Finidi George, Nwankwo Kanu of Hatem Trabelsi is mag hij gewoon komen.quote:
Serero, Benni McCarthyquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het een speler van het niveau Finidi George, Nwankwo Kanu of Hatem Trabelsi is mag hij gewoon komen.
Zolang ze het niveau van Thuli hebben moeten ze zo snel mogelijk worden aangetrokken.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het een speler van het niveau Finidi George, Nwankwo Kanu of Hatem Trabelsi is mag hij gewoon komen.
Contract voor het leven allesquote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zolang ze het niveau van Thuli hebben moeten ze zo snel mogelijk worden aangetrokken.
Minimale afkoopsom van 250 miljoen euroquote:
Als hij echt een Ajax hart zou hebben dan zou dat natuurlijk prachtig zijn. Die vent kan binnen de kortste keren tientallen miljoenen in het buitenland verdienen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |