Dat over Dembele? Ik vond de wedstrijden dat ik hem zag spelen verdedigend niet bijzonder sterk ik zou hem dan ook gewoon hoger op het veld spelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De vorige keer ging hij ook al de Tottenham kenner uithangen en dat verliep ook bijzonder pijnlijk af ja.
Van Rhijnquote:Ricardo van Rhijn lijkt de WK-selectie van het Nederlands elftal niet te gaan halen. De rechtsback van Ajax heeft zeven interlands achter zijn naam staan, maar kwam in een mindere periode terecht en is voorbijgestreefd door onder meer Daryl Janmaat, Gregory van der Wiel en Paul Verhaegh. Van Rhijn is bij Ajax nog wel zeker van een basisplaats, maar krijgt toch te maken met de nodige kritiek.
De 22-jarige vleugelverdediger merkt dat alles snel kan veranderen in de voetballerij: "Ineens ben je niet goed genoeg meer. Zo snel kun je rijzen, zo snel kun je vallen", zegt hij in De Stentor. "Ik ben mentaal al wat rustiger geworden. Ik probeer me ervan af te sluiten, ik moet niet teveel nadenken over wat anderen vinden. En misschien eis ik wel heel erg veel van mezelf."
Van Rhijn noemt de thuiswedstrijd tegen NAC Breda als voorbeeld: Ajax won dit duel met 4-0 en Van Rhijn leverde een assist af, maar na afloop was hij vooral bezig met een verkeerde voorzet die hij had gegeven. "Als je daarin doordraaft, wordt het negatief", weet Van Rhijn, die tot dusver 62 competitiewedstrijden speelde voor Ajax. Het contract van de Leidenaar loopt nog anderhalf jaar door.
Janmaat is niet goed genoeg. Verhaegh is echt niet beter dan van Rhijn en is 30, daar zit geen rek meer in. Van Rhijn moet gewoon mee naar het WK als back-up van Greg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn
Wat is er toch van die jongen gekomen. Begon toch redelijk.
tof filmpje, bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie trouwens dit filmpje van Suarez al gezien?
Je dacht ik post m nog een keer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie trouwens dit filmpje van Suarez al gezien?
Van rhijn boven Janmaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Janmaat is niet goed genoeg. Verhaegh is echt niet beter dan van Rhijn en is 30, daar zit geen rek meer in. Van Rhijn moet gewoon mee naar het WK als back-up van Greg.
We spelen geen CL meer hoor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef davyleiden het volgende:
Fijn nieuwjaar alvast iedereen! 2013 bijna voorbij, 2014 komt er aan! De champions league overwinning steeds dichterbij
dat is niet relevantquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
We spelen geen CL meer hoor...
ik heb het over De Toekomstquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
We spelen geen CL meer hoor...
Trollquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Van rhijn boven Janmaat
Klaassen moet zeker ook mee naar het wk?
quote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
is ook 8 miljoen voor betaald oid door galataserayquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gelukkig idd, liever iemand die niet voor het grote geld gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |