SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Third Round
Friday December 27
Wes Newton 4-1 Robert Thornton
Richie Burnett v Ian White
Evening Session (20:00 uur)
Simon Whitlock v Kevin Painter
Michael Smith v Peter Wright
Mark Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
Afternoon Session (13:30 uur)
Adrian Lewis v Mervyn King
James Wade v Devon Petersen
Michael van Gerwen v Gary Anderson
QUARTER FINALS
Evening Session (20:00 uur)
Wright/MSmith v Wes Newton
Burnett/White v Whitlock/Painter
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/Ganderson v Barneveld/Webster
Lewis/King v Petersen/Wade
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 27-12-2013 16:19:35 ]
Mooi IPquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint het WK?
Je hebt gestemd op: Michael van Gerwen
Je IP is: 62.120.132.78
14:51 volgens de stopwatch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd duurt voor mijn gevoel alweer 10 uur.
Hoop nog steeds dat hij de toernooien af zal gaan want hij kan gewoon de top 20 halen van de OOM.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
0-2 Petersen.
Die gooit gewoon 6 uit 8 op de dubbels
Subtiele woordgrapquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Tiezol het volgende:
Petersen verdient ook een eigen plekje in de poll.
Moet ie wel de Q-school doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat hij de toernooien af zal gaan want hij kan gewoon de top 20 halen van de OOM.
Al gaat ie natuurlijk wel 4 matchdarts krijgenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Die Petersen gaat als een trein in de 2e set. Alleen jammer dat die dat tegen Wade dan waarschijnlijk niet haalt.
We zitten al op 38 minuten na 13 legs exclusief reclameblokken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef ZaZoe het volgende:
Sets gaan toch nog redelijk snel met de 3-0 scores
wel als Petersen de volgende set paktquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen zijn we op deze manier nog niet voor 18:00 klaar.
Nou die 128 van Smith waarmee die Taylor uitschakelde was mooierquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef hafcfan het volgende:
Dat was de beste finish van t toernooi.
Als hij die niet gooide was er nog niet zo heel veel aan de hand. Als deze mis ging werd het 2-2.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou die 128 van Smith waarmee die Taylor uitschakelde was mooier
Ik blijf bijquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef hafcfan het volgende:
PL kandidaten vallen af. Kim en nu Pipe waarschijnlijk.
Pipe in de Premier League is iets wat nooit gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Tiezol het volgende:
Pipe uit het WK en Pipe geen Premier League zou zo heerlijk zijn.
Taylor kennende zou dat gewoon uitgegooid worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij die niet gooide was er nog niet zo heel veel aan de hand. Als deze mis ging werd het 2-2.
Dan had Taylor 72 uitgegooid en was het 3-3 in de beslissende set. Denk niet dat Smith binnen twee legs die klap had kunnen verwerken, terwijl Petersen nu meer tijd had gehadquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij die niet gooide was er nog niet zo heel veel aan de hand. Als deze mis ging werd het 2-2.
Ja dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf bij
Taylor - Thornton
Van Gerwen - Wright
Lewis - Van Barneveld
Chisnall - Hamilton
Whitlock - Wade
Boeien dat zou geen set kosten. Dit wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Taylor kennende zou dat gewoon uitgegooid worden.
Ik vind de wedstrijd waarin het werd gegooid ook wat belangrijker. Tegen Taylor gooien spelers veel minder vaak zo'n finishquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Boeien dat zou geen set kosten. Dit wel.
Omdat ze falen ja. Die dikke is zo dom dat die niet eens weet wat dat betekent al geld dat voor 90% van de darters.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijd waarin het werd gegooid ook wat belangrijker. Tegen Taylor gooien spelers veel minder vaak zo'n finish
Nee, dat is jouw indruk van die gozer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ze falen ja. Die dikke is zo dom dat die niet eens weet wat dat betekent al geld dat voor 90% van de darters.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw indruk van die gozer.
Nee, hij woont nu in Engeland.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij woont in Zuid-Afrika, die gaat niet elke week even op en neer vliegen zoals Part?
nee hij woont in engeland zeiden zequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij woont in Zuid-Afrika, die gaat niet elke week even op en neer vliegen zoals Part?
Op het eerste gezicht wel, maar Newton kan soms raar uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Dit word appeltje eitje voor the thorn.
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel, maar Newton kan soms raar uit de hoek komen.
Dat gelde voor pijp ook .quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Dit word appeltje eitje voor the thorn.
gelde?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat gelde voor pijp ook .
Come on Newton
Newtonquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Come on Newton
Dat maak jij er vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Come on Newton
Gast de helft heeft wel minimaal een finale nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef Nober het volgende:
Dan kan Petersen de toernooien ook gaan gooien en hoger op de OOM komen.
Maar PL zal wel gaan tussen King, Painter, Wright, Anderson, White en Petersen?
Gando voor Chisnall en ik ben akkoord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf bij
Taylor - Thornton
Van Gerwen - Wright
Lewis - Van Barneveld
Chisnall - Hamilton
Whitlock - Wade
Als Newton vandaag verliest en Van Barneveld wint dan zakt hij naar 9 nog net voor Hamilton en Pipe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gast de helft heeft wel minimaal een finale nodig.
Drie schotten, misschien iets teveel van het goede?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:16 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gando voor Chisnall en ik ben akkoord.
Nee man, Schotlandquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:21 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Drie schotten, misschien iets teveel van het goede?
Gando verdient niet de Premier League.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:16 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gando voor Chisnall en ik ben akkoord.
In de openingspost....quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef xzaz het volgende:
Is er ergens een normale tabel van de competitie, wie tegen wie speelt, wie er doorgestroomd is?
Wikiquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef xzaz het volgende:
Is er ergens een normale tabel van de competitie, wie tegen wie speelt, wie er doorgestroomd is?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gando verdient niet de Premier League.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:21 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
poep gegeten ofwa? ga je buurman pijpen stoephoer
[..]
[..]
Chisnall ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gando verdient niet de Premier League.
Zenuwlijerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vierde in de ranking vanaf 1 januari.
Virtueel nummer 5
WGP Finale
Alles behalve saai, kan voor veel spektakel zorgen en heeft bewezen tegen grote namen te kunnen darten. Overigens is ''eerste ronde'' eruit alles behalve een graadmeter voor de PDC en Sky. Van Barneveld werd ondanks een bagger WK in 2012 gewoon uitgenodigd voor de Premier League.quote:
Met zijn A game wint die ook simpel. Weet ik veel dat die ziek is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat die makkelijk ging winnen
Mensen komen kijken voor Barney, niet voor Chisnall. Denk dat die 1e ronde voor iemand als Chisnall wel de doodsteek zou kunnen zijn voor zijn PL-kansen. Is niet zo'n gevestigde naam dat hij zich dat kan permitteren zoals Barneveld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles behalve saai, kan voor veel spektakel zorgen en heeft bewezen tegen grote namen te kunnen darten. Overigens is ''eerste ronde'' eruit alles behalve een graadmeter voor de PDC en Sky. Van Barneveld werd ondanks een bagger WK in 2012 gewoon uitgenodigd voor de Premier League.
Zou toch triest zijn Newton in de kwartfinalequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newton ook niet, genoeg ruimte nog om terug te keren in de wedstrijd.
Tegen B. Anderson was ie ook ziek en gooide ie als een tiet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met zijn A game wint die ook simpel. Weet ik veel dat die ziek is.
Klopt, al heeft hij daar nog wel een WK voor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gary Anderson heeft dit jaar ook niet aangetoond dat hij zijn plek in de Premier League mag houden.
Mensen die een goed jaar doormaken verdienen ook een plek in de Premier League. Als Anderson wordt uitgenodigd kan je maar beter elk jaar met dezelfde Premier League spelen. Anderson heeft dit jaar hélémaal niets gepresteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Mensen komen kijken voor Barney, niet voor Chisnall. Denk dat die 1e ronde voor iemand als Chisnall wel de doodsteek zou kunnen zijn voor zijn PL-kansen. Is niet zo'n gevestigde naam dat hij zich dat kan permitteren zoals Barneveld.
Gooit niet slecht het hele toernooi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou toch triest zijn Newton in de kwartfinale
Dus kansloos. Tegen MVG gaat die zittenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, al heeft hij daar nog wel een WK voor.
Het is vrij onwaarschijnlijk, maar als hij Van Gerwen en Lewis verslaat kunnen ze niet om hem heen.
Eerst dacht jij nog van niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus kansloos. Tegen MVG gaat die zitten
Hoho, het is een knotsgek WKquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus kansloos. Tegen MVG gaat die zitten
Helemaal niet MVG -Lewis winnaar daarvan word kampioenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
D
[..]
Eerst dacht jij nog van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt PSV ook eens kampioen.quote:
Ik vind natuurkunde ook niet zo veel aan..quote:
De appel valt niet ver van de boom.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind natuurkunde ook niet zo veel aan..
Ze zijn verplicht om de analyses van Co met 1 minuut vertraging uit te zenden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef Mansjester het volgende:
Is Rtl 7 op tv live, of rtl 7 live?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
'Met een half been in de kwartfinale', die kende ik nog niet.
Als kanonnenvoer welquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton in de Premier League? Verdient ie niet.
En Wright wel, de nummer 15 op de OOM?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton in de Premier League? Verdient ie niet.
Wat is dit voor 'n debiele redenatie? Al het hele jaar staat Wright sterk te spelen hoor. Op de vloer én op TV. Een van de 10 best presterende darters dit jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
En Wright wel, de nummer 16 op de OOM?
Inderdaad, echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Tiezol het volgende:
Vind het niet zo'n probleem dat Newton doorgaat in tegenstelling tot vele andere hier.
Word ook zo ziek van al dat nee-geschud van Thornton.
Op zich wel leuk want een half been is een kwart van je benen. Samen met kwartfinale is dat dan leuk te noemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
'Met een half been in de kwartfinale', die kende ik nog niet.
De beste 10 dit jaar:quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n debiele redenatie? Al het hele jaar staat Wright sterk te spelen hoor. Op de vloer én op TV. Een van de 10 best presterende darters dit jaar.
Bij mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De beste 10 dit jaar:
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Chisnall, Whitlock, Wright, Hamilton, Thornton, Wade, Newton.
Dat zou ook mijn lijstje zijn. Alhoewel Pipe ook goed gooide dit jaar zou ik niet weten wie dan moet afvallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Chisnall , Wade, Whitlock, Hamilton, Van Barneveld, Newton, Wright
quote:
Ik tel alleen PDC ranking toernooien op darts database vanaf 5 januari tot vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Chisnall , Wade, Whitlock, Hamilton, Van Barneveld, Newton, Wright
Ik ga altijd uit van de 10 best presterende spelers voor de Order of Merit in het jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn lijstje zijn. Alhoewel Pipe ook goed gooide dit jaar zou ik niet weten wie dan moet afvallen.
Ah, helemaal vergeten inderdaad dat ik het WK van 2013 ook meetel. Thanksquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik tel alleen PDC ranking toernooien op darts database vanaf 5 januari tot vandaag.
gewoon geen outfitquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten die cheerleaders eens wat andere outfitjes geven ik vind dit helemaal niks
Damn..quote:
Because he cracks..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld doet het vooral goed in de toernooien waar het nergens om draait dit jaar.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef mirelia het volgende:
Dat Stoke on Trent is echt een dart-incestdorp zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |