Verzekering is 100 euro en dan per ongeluk (maximaal 2) geloof ik een eigen risico van 69 euro. Maar goed, nu dus een telefoon die waarschijnlijk straks helemaal niets meer doetquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik verzeker mijn telefoon van 190 euro niet
Maar als het een iPhone is (ik gok 5S/C) van 700-800 euro, ja.
Ze had de telefoon van mij en ik heb de verzekering er ook niet bijgekochtquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoef je je toch ook niet naar om te voelen
Alsnog niet jouw schuldquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze had de telefoon van mij en ik heb de verzekering er ook niet bijgekocht
Nee, zo voelt het ook niet maar het is een beetje raar sfeertje. Mijn moeder voelt zich schuldig en ik ben geloof ik niet in zo'n heel goede bui om wat er is gebeurdquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zo voelt het ook niet maar het is een beetje raar sfeertje. Mijn moeder voelt zich schuldig en ik ben geloof ik niet in zo'n heel goede bui om wat er is gebeurd![]()
Zelfs bij SSD is dat meer dan 1 minuutquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Less than one minute remaining"
Nee.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Less than one minute remaining"
Nee.
SSD of niet, de berekening klopt nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs bij SSD is dat meer dan 1 minuut
Ik heb een SSD schijf in mijn laptop genomen. Ik word na 3 dagen nog steeds emotioneel als windows binnen 2 seconden is opgestart.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs bij SSD is dat meer dan 1 minuut
Ik heb het geld helaas niet voor een ssd van 512GB, wat toch wel mijn minimum is. Of ik moet de cd-la er uit slopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een SSD schijf in mijn laptop genomen. Ik word na 3 dagen nog steeds emotioneel als windows binnen 2 seconden is opgestart.
Al anderhalf jaar SSD in mijn PC. Voorheen altijd nog naar de wc kunnen gaan en wat te drinken kunnen pakken voordat hij klaar was. Nu is hij al klaar voordat ik mijn scherm aanzet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een SSD schijf in mijn laptop genomen. Ik word na 3 dagen nog steeds emotioneel als windows binnen 2 seconden is opgestart.
PC al een week niet aangehad. Niet goed voor mijn nog te beginnen Dota carriere overigens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar SSD in mijn PC. Voorheen altijd nog naar de wc kunnen gaan en wat te drinken kunnen pakken voordat hij klaar was. Nu is hij al klaar voordat ik mijn scherm aanzet.
Wat weerhoud je? Al kan ik het ook niet zelf hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het geld helaas niet voor een ssd van 512GB, wat toch wel mijn minimum is. Of ik moet de cd-la er uit slopen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat kan
Ik zou het zelf wel kunnen, zit nu ook op een nieuwe harde schijf, net er in gezet. Maar ik wil ook nog op kamers, kost ook watquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PC al een week niet aangehad. Niet goed voor mijn nog te beginnen Dota carriere overigens.
[..]
Wat weerhoud je? Al kan ik het ook niet zelf hoor, daar niet van.
Dit verklaart veel, vannacht om 4 uur was ik ook zo wegquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook nietik denk dat ik onbewust heel erg moe ben en me er dan aan overgeef ofzo? toen ik nog een normaal ritme had, deed ik er sowieso een uur over
Ja okequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wil ook wel helpen dat je max 4 uur slaap en een ochtend werk achter de rug had waarschijnlijk
FTFYquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Everybody in Japan is either a 10-year old schoolgirl or a monster
ben geen sletquote:
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
Mijn moeder heeft haar iPhone in het toilet laten vallen
l0l l0serquote:
Je bent zelf een back-upquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar, het back-up terugzetten werkte uiteindelijk wel
een watquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof is mijn primaire partitie
je steun en toeverlaat, je tweede helft, lotsgenootquote:
Oh nou, va is alleen mijn knieschijfquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je steun en toeverlaat, je tweede helft, lotsgenoot
Klopt. Maar dat is bij geen enkel OS volgens mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SSD of niet, de berekening klopt niet
Je kan een harde schijf opdelen in stukken, virtueel. Dat zijn partities. De primaire is waar windhoos/OS X op staat.quote:
Ik ben heel erg in de war momenteel.quote:De partitionering van een harddisk wordt opgeslagen in een tabel in de allereerste sector van de harde schijf. Deze sector heet MBR of Master boot record. Diverse besturingssystemen ondersteunen verschillende partitietabelsoort. In byte 1BE tot 1FE van een MBR-sector is ruimte voor een beschrijving van vier partities. Dit worden primaire partities genoemd.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nou, va is alleen mijn knieschijf
Gebruik jij die eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het geld helaas niet voor een ssd van 512GB, wat toch wel mijn minimum is. Of ik moet de cd-la er uit slopen
Same. Zelden maar eruit halen vind ik zondequote:
Beter dan poffertjes? Al heb ik nog wel een pannenkoek liggen, zit er wel mooi tussen in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
Gewoon wafels eten lr, het boeit niks.
OMG poffertjes zou ik ook wel weer eens lusten na tig jaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter dan poffertjes? Al heb ik nog wel een pannenkoek liggen, zit er wel mooi tussen in.
Ja, doe dat dan maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter dan poffertjes? Al heb ik nog wel een pannenkoek liggen, zit er wel mooi tussen in.
Ik had ze woensdag gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG poffertjes zou ik ook wel weer eens lusten na tig jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |