Me tooquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ka dat wel
Als ik eenmaal lig, slaap ik binnen twee minuten.
Mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ka dat wel
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
Mijn moeder heeft haar iPhone in het toilet laten vallen
doet ze goed haahahahquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
Nja daar hoort-ie wel thuisquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar denk ik dan. Gewoon domquote:
Het wil ook wel helpen dat je max 4 uur slaap en een ochtend werk achter de rug had waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ka dat wel
verzekerd?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind sof en wel een leuk stelletje
Niet verzekerd. Ligt nu in een bak rijst. Maar goed, mijn schuld dat ik dat pas na een paar uur deed. Hij leek gewoon te werken maar dat werd steeds slechter, de homeknop reageerde niet meer en daar kwam water uit als je erop drukte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
verzekerd?
Laat hem drogen voor een week.
Als de accu daar uit gehaald kan worden, doe dat. Al gok ik van niet
Wel kut zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet verzekerd. Ligt nu in een bak rijst. Maar goed, mijn schuld dat ik dat pas na een paar uur deed. Hij leek gewoon te werken maar dat werd steeds slechter, de homeknop reageerde niet meer en daar kwam water uit als je erop drukte.
Ja, zeker. Dure les en ze wilde hem niet verzekeren want 'er zou toch niets mee gebeuren'quote:
Aiiquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dure les en ze wilde hem niet verzekeren want 'er zou toch niets mee gebeuren'![]()
En dan gewoon na een maand al. Ik heb mijn telefoon al 3 jaar en nog nooit wat mee gehad. Nou goed, ik kan er ook niets aan doen hoor.quote:
ik verzeker mijn telefoon van 190 euro nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dure les en ze wilde hem niet verzekeren want 'er zou toch niets mee gebeuren'![]()
Hoef je je toch ook niet naar om te voelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan gewoon na een maand al. Ik heb mijn telefoon al 3 jaar en nog nooit wat mee gehad. Nou goed, ik kan er ook niets aan doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |