Alleen installeert hij Mountain Lion en het is een back up van Mavericks. Dus moet dat eerst er op zetten ben ik bang. Ben nog wel even bezig dus hahaquote:
Je zou ook voor mij hosselen, hoor ik ook niks meer vanquote:
Bustedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon doen
iedereen weet dat jou ondertitel over jhali gaat
Ja, je hebt in ieder geval nog iets te doen vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen installeert hij Mountain Lion en het is een back up van Mavericks. Dus moet dat eerst er op zetten ben ik bang. Ben nog wel even bezig dus haha
geen geschikte meisjes hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zou ook voor mij hosselen, hoor ik ook niks meer van
Jordan & baker - explodequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo
Iemand van jullie een idee hoe het nummer/deuntje heet wat hier in voor komt?
Van 0:16 t/m 0:57 ongeveer
Ik ben een apart gevalquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij koppelen aan Heppie was anders geen probleem voor je?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo
Iemand van jullie een idee hoe het nummer/deuntje heet wat hier in voor komt?
Van 0:16 t/m 0:57 ongeveer
no wayquote:
ja, maar jullie waren perfect voor elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij koppelen aan Heppie was anders geen probleem voor je?
Ben er al weer een tijdje, maar heel weinig online. Misschien in januari weer actieverquote:
Zegt mijn moeder ook altijd als we bij de praatmevrouw zijnquote:
Oh, eerste keer dat ik je zie, my badquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ben er al weer een tijdje, maar heel weinig online. Misschien in januari weer actiever
niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, eerste keer dat ik je zie, my bad
Ik ben Toto (zo heet ik niet echt)
Op mijne staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet?
Op mijn ID-kaart staat gewoon Voornaam Achternaam
Speel je ook Toto?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, eerste keer dat ik je zie, my bad
Ik ben Toto (zo heet ik niet echt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |