Alleen installeert hij Mountain Lion en het is een back up van Mavericks. Dus moet dat eerst er op zetten ben ik bang. Ben nog wel even bezig dus hahaquote:
Je zou ook voor mij hosselen, hoor ik ook niks meer vanquote:
Bustedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon doen
iedereen weet dat jou ondertitel over jhali gaat
Ja, je hebt in ieder geval nog iets te doen vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen installeert hij Mountain Lion en het is een back up van Mavericks. Dus moet dat eerst er op zetten ben ik bang. Ben nog wel even bezig dus haha
geen geschikte meisjes hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zou ook voor mij hosselen, hoor ik ook niks meer van
Jordan & baker - explodequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo
Iemand van jullie een idee hoe het nummer/deuntje heet wat hier in voor komt?
Van 0:16 t/m 0:57 ongeveer
Ik ben een apart gevalquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij koppelen aan Heppie was anders geen probleem voor je?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo
Iemand van jullie een idee hoe het nummer/deuntje heet wat hier in voor komt?
Van 0:16 t/m 0:57 ongeveer
no wayquote:
ja, maar jullie waren perfect voor elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij koppelen aan Heppie was anders geen probleem voor je?
Ben er al weer een tijdje, maar heel weinig online. Misschien in januari weer actieverquote:
Zegt mijn moeder ook altijd als we bij de praatmevrouw zijnquote:
Oh, eerste keer dat ik je zie, my badquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ben er al weer een tijdje, maar heel weinig online. Misschien in januari weer actiever
niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, eerste keer dat ik je zie, my bad
Ik ben Toto (zo heet ik niet echt)
Op mijne staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet?
Op mijn ID-kaart staat gewoon Voornaam Achternaam
Speel je ook Toto?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, eerste keer dat ik je zie, my bad
Ik ben Toto (zo heet ik niet echt)
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, maar jullie waren perfect voor elkaar
u belt voorlopig met de diepvriesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Cookie, hoe zit het nu tussen jou en koelkast?
ik hoorde dat rez achter je aan zat... alsof hij tegen heppie kan strijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Er was wel competitie hoor. Mijn KPD posts maken mij een gewild exemplaar.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik hoorde dat rez achter je aan zat... alsof hij tegen heppie kan strijden
ik ook, damnquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Ezell het volgende:
ik zou zelf ook achter lr aan gaan als hij heppie niet had
Gaat goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Cookie, hoe zit het nu tussen jou en koelkast?
Was wel mooi geweest als ik die naam hadquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Was wel mooi geweest als ik die naam had
matchmaker zit niet in de pot met namenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen commentaar
Maar nu dit geregeld is. Wanneer is het jouw beurt?
Ben lief en leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joa, waarom niet?
Vertel eens wat over jezelf.
Dat moet wel een zware last zijn, maar ik weet al iets om de pijn ietwat te verzachten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
matchmaker zit niet in de pot met namen
Jammer VAquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ben lief en leuk![]()
19 jaar
Woon ergens in Haarlem
Niet meer vrijgezel
ik bezit waardevolle informatie die anders zegtquote:
awwquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel een zware last zijn, maar ik weet al iets om de pijn ietwat te verzachten.
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/50428210fd673d07faf91a0220617b75/http://i830.photobucket.c(...)itten.gif]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |