Dit nummer klopt ook gewoon helemaal niet voor mijn gevoel, en dat is alleen leuk als het zo bedoeld is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:49 schreef Gehenna het volgende:
Wel jammer dat dit zo tof begint, en dan helemaal inkakt bij het couplet

Beetje afhankelijk van wat je hebt. Sommige 'moeten' koud gedronken worden, andere 'moeten' wat warmer zijn. Uiteindelijk is het maar net wat je zelf de voorkeur geeft natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er stonden 10 soorten Jopen dus ik heb maar de normaalste gepakt, dat was deze dacht ik. Gewoon even deze 2 voor in de trein, daarnaast nog wat Amstel. Even kijken of het wat is, wel koud het lekkerst zeker?

En ik heb nauwelijks kunnen bijdragen:( hoeveel hadden we vorig jaar?quote:

135quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik heb nauwelijks kunnen bijdragen:( hoeveel hadden we vorig jaar?

Mja, ik heb weinig keuze denk ik aangezien ik ze wel koud kan zetten maar pas rond Muchen er eentje open denk ik. Maar jij was er zo enthousiast over dat ik ze wel moest kopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat je hebt. Sommige 'moeten' koud gedronken worden, andere 'moeten' wat warmer zijn. Uiteindelijk is het maar net wat je zelf de voorkeur geeft natuurlijk

quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:51 schreef Spies het volgende:
Afgelopen nacht hier nog lekker op gefeest
 kan niet joh
 kan niet joh

quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:51 schreef Spies het volgende:
Afgelopen nacht hier nog lekker op gefeest
 Same
 Same

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |