Ach, kindje toch. je maakt jezelf belachelijkquote:
Wat heeft dat met mijn post te maken? Ik vroeg/adviseerde alleen of/dat hij ging stoppen met Fokquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom er in KLB alleen van die zeikers komen en je in R&P echt geholpen word
Dit is toch 1 groot forum, ik snap dat niet. Welke debiel heeft KLB gebombardeerd tor afzeikplek -_-
Hij kickt gewoon op aandacht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dan moet je niet op een forum posten... Het idee van een forum is dat iedereen op elkaar kan reageren.
Verwensing voor een ban, mag dit wel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoop dat hij geband wordt net als deadprez.
Overigens was deadprez milder dan Smack10
Kindertjes die vragen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij kickt gewoon op aandacht.
[..]
Verwensing voor een ban, mag dit wel?
Weet ik al niet meer. sorryquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn post te maken? Ik vroeg/adviseerde alleen of/dat hij ging stoppen met Fok
Laat die jongen met rustquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Jezus Braddie, waarom gedraag je je als zo,n vreselijke jankbal, groei een paar ballen tussen je benen en stel je niet zo aan. Ook wel een beetje vragen om kutreacties als je je als zo,n ontzettende kneus profileert hier op fok
Echt he.. Deze ts doet me ook denken aan sie bekende facebooker bradley van dijk.. Maar dat zal toeval zijnquote:
Al dat lievige en gedwongen gezellig doen moet toch ergens op gebalanceerd worden.quote:
Jouw kloontheorieen zijn in het verleden niet helemaal waterdicht gebleken hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Roadtrip logt nu even niet in en dan zegt hij dat hij op vakantie is geweest.
Zijn andere kloon mapima maakt nog wel gewoon topics aan en kickt zijn oude topics omhoog.
Idd, niet weten dat mapima X-lily isquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jouw kloontheorieen zijn in het verleden niet helemaal waterdicht gebleken hè?
Raar kereltjequote:
Ook dat inderdaad, domme kut had maanden geleden zelfs haar eigen Instagram gelinkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Idd, niet weten dat mapima X-lily is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |