Mwaah, chroestjov brengt het meestal wat ongenuanceerd, maar hij legt wel vaak de vinger op de zere plek. Als jij goed advies niet wil aannemen omdat het van iemand komt die je niet mag, dan ben je gewoon dom bezigquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan krijg ik het gezeik over me heen waarom ik bijdehand tegen hem doeIk hoef Chroestjov niet in het echt tegen te komen denk ik.
Wat een walgelijke user.
Zo simpel zou ik ook niet zeggen dat het is. Zelfverzekerdheid alleen is niet genoeg, en ook teveel of compleet misplaatste zelfverzekerdheid is een afknapper.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daarom vrouwen vallen op zelfverzekerheid.
Doe eens linkje plaatsen aubquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je hier weer mee? Ben je dat topic met de kassičre vergeten?
Shut the fuck up.
Arrogantie is idd een afknapper maar zelfverzekerheid gecombineerd met wat humor en je kan elke vrouwe regelen of je moet er niet uit zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo simpel zou ik ook niet zeggen dat het is. Zelfverzekerdheid alleen is niet genoeg, en ook teveel of compleet misplaatste zelfverzekerdheid is een afknapper.
Zelfverzekerdheid helpt enorm en is over het algemeen een gewaardeerde eigenschap. Verdere generalisaties zou ik er niet echt over maken. Dat een man met zelfverzekerdheid en humor elke vrouw kan ''regelen'' impliceert dat de vrouw zelf verder nul verwachtingen/eigenschappen heeft en een passief object is dat veroverd kan wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Arrogantie is idd een afknapper maar zelfverzekerheid gecombineerd met wat humor en je kan elke vrouwe regelen of je moet er niet uit zien.
Ik vraag me af waarom er in KLB alleen van die zeikers komen en je in R&P echt geholpen wordquote:
-quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Arrogantie is idd een afknapper maar zelfverzekerheid gecombineerd met wat humor en je kan elke vrouwe regelen of je moet er niet uit zien.
Maar met het gedrag en de mentaliteit van Braddie maakt het niet meer uit hoe je eruit ziet, dan is je innerlijk gewoon te afstotelijk. Alsof je een kleuter neukt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit. Sorry Braddie, maar het is wel zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwaah, chroestjov brengt het meestal wat ongenuanceerd, maar hij legt wel vaak de vinger op de zere plek. Als jij goed advies niet wil aannemen omdat het van iemand komt die je niet mag, dan ben je gewoon dom bezig
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ah vrouwelijke white knight is er weer
Calimero.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar met het gedrag en de mentaliteit van Braddie maakt het niet meer uit hoe je eruit ziet, dan is je innerlijk gewoon te afstotelijk. Alsof je een kleuter neukt.
Oudjaarsdag een mogelijkheid? Een uurtje moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen die dat denken mogen hier best een keertje op de koffie komen
Dankje, ik vind het erg jammer dat Braddie dit niet inziet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwaah, chroestjov brengt het meestal wat ongenuanceerd, maar hij legt wel vaak de vinger op de zere plek. Als jij goed advies niet wil aannemen omdat het van iemand komt die je niet mag, dan ben je gewoon dom bezig
Als je zijn spullen dan maar heel laat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oudjaarsdag een mogelijkheid? Een uurtje moet kunnen toch?
Is goed, stuur je adres maar. Ik wilde je sowieso nog even sprekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Braddie het volgende:
Nee niet adres, gewoon een straat of zo, waar je dan kan parkeren en Braddie je kan ophalen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is goed, stuur je adres maar. Ik wilde je sowieso nog even spreken
Was je ook mijn kleding na het bezoek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Braddie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |