Luister Clocks maar eens en dan de opening van dit nummer. Hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook dat mochten de liefhebberts.....
Nee, ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is toch echt de pianomelodie van Clocks
In Time van Pink Floyd zitten ook klokken, ik zeg conspiracy....quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is toch echt de pianomelodie van Clocks
Dit ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Knipoogje het volgende:
Dit is wel een blijverdje denk ik. Te vergelijken met heel veel liedjes uit de 80s die ons nu nostalgisch in de oren klinken, zo zal dit in 2030 klinken
Zit goed in elkaar hoor.
In Bim Bam van Andre van Duin ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Time van Pink Floyd zitten ook klokken, ik zeg conspiracy....
Frits het wordt eng, dit wilde ik ook net typenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is Ilse de Lange?nummer ken ik wel
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Frits het wordt eng, dit wilde ik ook net typen
Dit liedje van Ilse daarentegen.... saaaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit uit 1985 had gekomen had niemand er schande van gesproken dat dit erin stond. Op zich mag deze plaat best in de top, maar dit jaar te vaak gehoord.
Het lijkt dat hoe verder we in de lijst komen hoe beperkter jouw muziekkennis isquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is Ilse de Lange?nummer ken ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |