abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134752659
Ben ik de enige die dat joch ook gewoon echt een mongool vind ofzo :') ??

Ik zou er niet op gewezen willen worden door mijn tante maar dat ligt meer aan de band die ik met mijn tantes heb denk ik. Ik vind het ook een irritant joch, gebaseerd op de OP.
Hoop dat je nichtje meent wat ze zei.
pi_134753269
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef vera166 het volgende:

Ik zou er niet op gewezen willen worden door mijn tante maar dat ligt meer aan de band die ik met mijn tantes heb denk ik. Ik vind het ook een irritant joch, gebaseerd op de OP.
Een compléte mongool, mijn handen zouden echt jeuken in de buurt van zo'n gastje. :X
Van een tante waarmee ik nauwelijks contact heb zou ik het wel "apart" vinden, maar ook niet erg ofzo. Het is meer dat ik het in dat geval wel vreemd zou vinden dat ze überhaupt op de hoogte is (kan zijn) van dat soort dingen. :) Van een tante waarmee ik wel (veel) contact zou hebben zou ik het heel erg waarderen. :Y
Hoop ook dat het nichtje echt meent wat ze zei.
Tails tell tales
pi_134753332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Een compléte mongool, mijn handen zouden echt jeuken in de buurt van zo'n gastje. :X
Van een tante waarmee ik nauwelijks contact heb zou ik het wel "apart" vinden, maar ook niet erg ofzo. Het is meer dat ik het in dat geval wel vreemd zou vinden dat ze überhaupt op de hoogte is (kan zijn) van dat soort dingen. :) Van een tante waarmee ik wel (veel) contact zou hebben zou ik het heel erg waarderen. :Y
Hoop ook dat het nichtje echt meent wat ze zei.
Jaaaa!!! :') vervelende mannen.

Ja idd. Nouja ik zou het wel awkward vinden als een tante van mij daar mee aan kwam. Heb zelf ook ongeveer die leeftijd dus :D ik zou het wel waarderen maar zou geen idee hebben hoe ik moet reageren :') ongemakkelijke situatie zou dat worden hahaha
pi_134753352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ha. Jij denkt dus dat ik zijn Instagram in de gaten houd? _O-
Mag ik vragen hoe je aan die wijsheid komt? Graag met quote?

Ik heb wel een quote voor je uit de OP:

[..]

'Iemand' wijst jou op zijn instagram? En niet het nichtje inkwestie? Geloof je dat zelf ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:55:30 #130
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134753407
wil je dr neuken? :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:56:50 #131
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134753445
quote:

gewoon als tante even wegkijkt een vlakke hand tegen zn achterhoofd, zo een waarna hij de hele dag niets meer zegt
pi_134753462
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

gewoon als tante even wegkijkt een vlakke hand tegen zn achterhoofd, zo een waarna hij de hele dag niets meer zegt
:D goede ideeën heb jij!!
pi_134753467
quote:

Daar hebben meer 17 jarigen last van.

Ik neem eea gelet op de bron met een snufje zout.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_134753531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja idd. Nouja ik zou het wel awkward vinden als een tante van mij daar mee aan kwam. Heb zelf ook ongeveer die leeftijd dus :D ik zou het wel waarderen maar zou geen idee hebben hoe ik moet reageren :') ongemakkelijke situatie zou dat worden hahaha
'Hoi, ik werd 'gewezen' op de instagram van je vriendjuh en ik zie hem sletterig gedrag vertonen terwijl jij op diezelfde foto staat nou hihi'
pi_134753563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vriendje wordt gesnitched, nichtje niet.
Nog minder reden om je ermee te bemoeien dus. Of bemoei je je altijd met andermans leven ?
pi_134753598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee hoor, er waren er nog een paar die het met me eens waren dat het het beste was haar die foto met de tekst te laten zien. Wist zeer van; geen man overboord. Wist ze het niet (zoals bleek) dan kan ze er mee doen wat ze zelf wil. Ik ga niet mijn bek houden omdat dat zo'n snotjoch beter uit komt.
En als ze het wist, het prima vond en toegaf zelf een heerlijke slet te zijn, wat had je dan gedaan met je grote bakkes? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 18:01:43 ]
pi_134753631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja, ha, ha... eens hoor... Ik zou het ook wel ongemakkelijk hebben gevonden, zeker op die leeftijd idd ;) (maar désondanks kunnen waarderen ;) ).
Tails tell tales
pi_134753682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Djeez. Moeilijk doen om het moeilijk doen of gewoon dom? Ze wist niet dat dat 'geintje' was uitgehaald.
En denk je dat ze nu beter af is met een ziekelijke tante die zich bemoeit met haar leven waarin nu een hoop onnodig heibel en trammelant is veroorzaakt door een bemoeizuchtige tante die haar normen en waarden opdringt aan anderen? Wordt je denk je nog uitgenodigd voor haar verjaardagen ? Ik zou het wel weten namelijk, min 1 op de gastenlijst :D
pi_134753732
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En denk je dat ze nu beter af is met een ziekelijke tante die zich bemoeit met haar leven waarin nu een hoop onnodig heibel en trammelant is veroorzaakt door een bemoeizuchtige tante die haar normen en waarden opdringt aan anderen? Wordt je denk je nog uitgenodigd voor haar verjaardagen ? Ik zou het wel weten namelijk, min 1 op de gastenlijst :D
Als dat nichtje inderdaad van niks wist (ben het met sommigen hier eens, dat nichtje wellicht niet zo "netjes" is als haar tante denkt): Absoluut!
Tails tell tales
pi_134753775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hij komt hier al een aantal maanden niet meer omdat ik hem idd keihard op zijn plaats heb gezet toen hij voor de derde keer in mijn bijzijn achterlijk respectloos tegen mij over mijn nichtje aan het praten was. Kom op zeg. Welke idioot gaat er nu in geuren en kleuren aan de tante van je toen 16 jarig vriendinnetje, lopen vertellen hoe je tegenover je vrienden tot in de details aan toe, loopt op te scheppen dat, hoe en wanneer je seks met haar hebt? o|O

Tja.. Toen kwam hij hier dus niet meer (meneer was op zijn pik getrapt) en blokkeerde hij me meteen op alle sociale media.
Je houdt hem dus in de gaten via sociale media? Waaronder zijn instagram? Je verhaalt rammelt aan alle kanten met je 'ik werd erop gewezen' :D

Zielig hoe je je eigen persoonlijke vete tegenover hem uitvecht over de rug van je nichtje. En dan nog een grote bek hebben over normen en waarden :r walgelijk.
pi_134753810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Als dat nichtje inderdaad van niks wist (ben het met sommigen hier eens, dat nichtje wellicht niet zo "netjes" is als haar tante denkt): Absoluut!
Natuurlijk niet :D TS loopt te stoken in een huwelijk, heb je dat niet door ? Manipulatief kreng is het :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 18:07:20 ]
pi_134753820
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En als ze het wist, het prima vond en toegaf zelf een heerlijke slet te zijn, wat had je dan gedaan met je grote bakkes? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Tante, het wordt tijd dat je weer eens een goede veeg krijgt, dan hoef je je niet zo met mijn sexleven te bemoeien!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:08:14 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134753853
Als Ouder1 zo enorm overtuigd is van haar handelen, waarom dan in godesnaam dit topic?
The love you take is equal to the love you make.
pi_134753854
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tante, het wordt tijd dat je weer eens een goede veeg krijgt, dan hoef je je niet zo met mijn sexleven te bemoeien!
_O- ' laat je eens nemen door vier grote negers en laat me verder met rust!'
pi_134753901
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef Lienekien het volgende:
Als Ouder1 zo enorm overtuigd is van haar handelen, waarom dan in godesnaam dit topic?
Om te laten zie hoe goed ze wel niet is natuurlijk. Mooie backfire verder wel, ze had verwacht dat iedereen haar had aanbeden natuurlijk.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:11:35 #146
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134753998
Ts heeft op 1 of andere manier een bloedhekel aan alles wat een pik heeft.. waarom weet ik niet maar het is wel vermakelijk... :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Ouder1 het volgende:
Wat is dat? Bang dat je zelf eens tegen zo iemand aanloopt als je vreemd gaat of je vriendin op een andere manier besodemieterd? Stel je voor zeg.. dat zo'n persoon het dan aan je vriendin vertelt. Waar bemoeit die zich mee?
Want vrouwen/meisjes gaan nooit vreemd en besodemieteren niemand..?
En mannen doen dat altijd natuurlijk..

Wie zegt trouwens dat ze niet pissig werd, omdat dat de enige reactie was die ze kon bedenken, toen ze zich betrapt voelde door jouw bemoeienis..?

Mens kruip lekker weer in je hol met een partij chocolade, en 1 of andere gtst serie ipv een ander te moeten beschermen tegen die "vuile gore" mannen...
Dat kan ze zelf heel goed leren.. ZONDER JOU..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134754166
Alleen mannen zijn teringlijers want de vent van TS is er vandoor gegaan met een ander, logisch _O_
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:17:05 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134754227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:15 schreef Scorpie het volgende:
Alleen mannen zijn teringlijers want de vent van TS is er vandoor gegaan met een ander, logisch _O_
Is die ervandoor? Heb ik dat topic gemist?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:18:02 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134754278
Ze heeft nu toch een jonge vriend? Die zijn id nog moet laten zien als hij drank haalt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134754331
Ik heb blijkbaar iets gemist, kende TS niet, links aub? O-)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')