Djeez. Moeilijk doen om het moeilijk doen of gewoon dom? Ze wist niet dat dat 'geintje' was uitgehaald.quote:
Want ze had de foto toch niet gezien nadat ze er voor had geposeerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Ouder1 het volgende:
Djeez. Moeilijk doen om het moeilijk doen of gewoon dom? Ze wist niet dat dat 'geintje' was uitgehaald.
Blijkbaar niet. Ik heb dat niet zo rechtstreeks gevraagd maar in haar reactie gaf ze geen blijk van herkenning, alleen was ze pissed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want ze had de foto toch niet gezien nadat ze er voor had geposeerd?
natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Net antwoord van nichtje. Ze is behoorlijk pissed. Niet op mij maar op hem en gaat van hem eisen dat hij de foto verwijdert anders maakt ze het uit. Haar letterlijke woorden: "Dit is al de tweede keer dat hij me zo iets flikt."
Ben blij dat ik het gedaan heb. Ze wist het dus nog niet.
Maakt verder niet uit hoor, dat het kwartje niet wil vallen dat je eerst rept over een geposeerde en later een ongemerkt gemaakte foto. Blijf vooral verbloemen met persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Ouder1 het volgende:
Mm. Gezien de foto heeft zij niet in de gaten gehad wat er (half) achter haar gebeurde en dacht zij gewoon een beetje intiem/verliefd op de foto te gaan met haar vriendje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef theunderdog het volgende:
@ ts, waar denk jij dat je het recht vandaan haalt om je zo te bemoeien met je nicht?
Serieus, ik zou er niet aan moeten denken om zo,n tante te hebben. Walgelijk gewoon.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef probeer het volgende:
En we zingen met zijn allen ...
TS NSB, TS NSB !! TS, TS, NSB, NSB, NSB-hehej !!Ik vind het eigenlijk heel erg triest dat jullie het triest vinden dat mensen elkaar steunen, contact hebben, elkaar in vertrouwen nemen en elkaar in bescherming nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat? Bang dat je zelf eens tegen zo iemand aanloopt als je vreemd gaat of je vriendin op een andere manier besodemieterd? Stel je voor zeg.. dat zo'n persoon het dan aan je vriendin vertelt. Waar bemoeit die zich mee?
Echt walgelijk dat jullie dat triest vinden.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk heel erg triest dat jullie het triest vinden dat mensen elkaar steunen, contact hebben, elkaar in vertrouwen nemen en elkaar in bescherming nemen.
Wat is dat? Bang dat je zelf eens tegen zo iemand aanloopt als je vreemd gaat of je vriendin op een andere manier besodemieterd? Stel je voor zeg.. dat zo'n persoon het dan aan je vriendin vertelt. Waar bemoeit die zich mee?
Echt walgelijk dat jullie dat triest vinden.
Iedereen is gek, behalve jij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk heel erg triest dat jullie het triest vinden dat mensen elkaar steunen, contact hebben, elkaar in vertrouwen nemen en elkaar in bescherming nemen.
Echt walgelijk dat jullie dat triest vinden.
Jij bemoeit je met het leven van je nichtje, kijk op een jonge zijn instagram en nog heb jij het lef om te janken over "elkaar in vertrouwen nemen".....quote:
Nee hoor, er waren er nog een paar die het met me eens waren dat het het beste was haar die foto met de tekst te laten zien. Wist zeer van; geen man overboord. Wist ze het niet (zoals bleek) dan kan ze er mee doen wat ze zelf wil. Ik ga niet mijn bek houden omdat dat zo'n snotjoch beter uit komt.quote:
Uh-huh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee hoor, er waren er nog een paar die het met me eens waren dat het het beste was haar die foto met de tekst te laten zien. Wist zeer van; geen man overboord. Wist ze het niet (zoals bleek) dan kan ze er mee doen wat ze zelf wil. Ik ga niet mijn bek houden omdat dat zo'n snotjoch beter uit komt.
Ha. Jij denkt dus dat ik zijn Instagram in de gaten houd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met het leven van je nichtje, kijk op een jonge zijn instagram en nog heb jij het lef om te janken over "elkaar in vertrouwen nemen".....
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Nu werd ik door iemand gewezen op een foto op zijn Instagram.
Zozo, je hebt dus zelfs connecties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ha. Jij denkt dus dat ik zijn Instagram in de gaten houd?![]()
Mag ik vragen hoe je aan die wijsheid komt? Graag met quote?
Ik heb wel een quote voor je uit de OP:
[..]
Precies. Wmb prima gehandeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee hoor, er waren er nog een paar die het met me eens waren dat het het beste was haar die foto met de tekst te laten zien. Wist zeer van; geen man overboord. Wist ze het niet (zoals bleek) dan kan ze er mee doen wat ze zelf wil. Ik ga niet mijn bek houden omdat dat zo'n snotjoch beter uit komt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef Scorpie het volgende:
17 zijn en dan door je tante gesnitched worden, lijkt me verschrikkelijk.
Wmb ook en idd vriendje wordt (terecht) "gesnitched", nichtje niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Precies. Wmb prima gehandeld.
quote:
Eens, de TT is -gezien het onderwerp- wel merkwaardigquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef BlikjeFris het volgende:
Ook wel mooi dat de titel suggereert dat alle jongens dat doen
En voor de rest, niet mee bemoeien eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |