quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Altijd al een zwerver geweest dus
De eerste lijkt op Bob Fosko trouwensquote:
Die waren in 1974 al begonnen, die najaren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt zo'n fantastisch nummer hè![]()
1 van de beste Stones. Zeker het beste van hun najaren
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die waren in 1974 al begonnen, die najaren?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.Alles na 73 zijn de najaren van de Stones
Meer zuipenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef Micson het volgende:
Gisteren tot laat uitgegaan dus ik dacht dat ik wel laat genoeg wakker zou zijn. Maar helaas, ik heb gefaald.
Over een half uurtje Blue Bittersweet.![]()
Je had beter tot 1 uur kunnen blijven maffen inderdaad, wat een kut uur.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef Micson het volgende:
Gisteren tot laat uitgegaan dus ik dacht dat ik wel laat genoeg wakker zou zijn. Maar helaas, ik heb gefaald.
Over een half uurtje Blue Bittersweet.![]()
Najaren? Het nummer komt van Its Only Rock n Roll, welke mid jaren 70 uitkwam!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt zo'n fantastisch nummer hè![]()
1 van de beste Stones. Zeker het beste van hun najaren
Jammer dat Stavergod die moet draaien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had beter tot 1 uur kunnen blijven maffen inderdaad, wat een kut uur.
Over dat nummer voor zijn familie en het ongeluk en zo. Zeker mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:28 schreef Yuhina het volgende:
Mooie minidocumentaire ook over Jim Croce, uitgezonden in de top 2000 a gogo van vorig jaar volgens mij.
Django unchained heeft wel geholpen denk ik. Heb er zelf ook op gestemd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorig jaar was ik nog bang dat deze er dit jaar uit zou vallen, maar hij is bizar gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |