Dit was precies wat ik bedoelde met 'de wedstrijden winnen die we moeten winnen' want dat was dat jaar vooral het probleem dat jaar. We hebben PSV toen in de competitie een nederlaag bezorgd en ze op de typische Roda manier uit de beker gegooid, maar tegen clubs waar Roda op papier van had kunnen winnen kwamen ze vaker niet verder dan een mager gelijkspel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:20 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Helaas hoop ik niet dat het hetzelfde als twee seizoenen geleden wordt, tegen PSV in de competitie winnen, uit de beker knikkeren... wat erna gebeurde weten we helaas allemaal
Volgens mij heeft Rutjes begin vorig jaar een tweejarig contract getekend bij RJCquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag dat Rutjes ingevallen was tegen Heracles. Blijft hij dan toch? Omdat er sprake van was dat hij moest vertrekken na de komst van die Australier.
Daarbij wordt het denk ik lastig om Rutjes nog voor het einde van het transfer seizoen te slijten bij een andere club.quote:In de zomerstop van 2014 heeft Rutjes samen met MVV-ploeggenoot Tom van Hyfte een tweejarig contract getekend bij Roda JC.
Bron: Wikipedia
van Peppen ivm de kosten die bespaard worden wel maar lijkt me niet dat die vertrektquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:29 schreef ChillTuup het volgende:
Wat ik gisteren heb gehoord, is dat er waarschijnlijk 3 spelers naar de pieren gaan, huur/koop weet ik niet, en weet ook niet om welke spelers het gaat. Echter, ik geloof wel dat we er een paar kunnen missen, mits dit ook kosten bespaart (v Peppen, Lagouireh,Jacos, Cecilia [mits we een spits krijgen]).
Maar oke, dat is wat op het prikbord en training werd veteld, we weten ondertussen hoeveel er gebreuzeld wordt bij ons kloempjeskloepje
Klopt inderdaad wat je zegt van v Peppen, al hoop ik niet dat hij terugvalt naar zijn Eredivisie niveau van voor de degradatie.De andere grootverdiener, Monteyne, traint ook nog volop mee, maar zonder contract. Ben benieuwd of hij zal inleveren en dan zal bijtekenen of wat de plannen rondom deze speler zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
van Peppen ivm de kosten die bespaard worden wel maar lijkt me niet dat die vertrekt
De pieren hebben zelf geen geld dus die zullen waarschijnlijk alleen Jacobs en Cicillia kunnen huren. Al moet je die laatste ook achter de hand houden als er nog 1 spits bijkomt, als er nog 2 komen dan mag ie weg.
Maar dat er veel gebreuzeld wordt is idd duidelijk. Wat een onnozele posts komen op dat prikbord vaak langs
Door al dat gebereuzel en getroll kijk ik al een tijd niet meer op het prikbord van RJC. Er werd me daar op een gegeven moment iets te veel verslagen gegooid over iedere eventueel aanstaande scheet van iemand die wellicht in de toekomst ooit naar het zuiden des lands zou kunnen komen, eventueel gesteld dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:10 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wat je zegt van v Peppen, al hoop ik niet dat hij terugvalt naar zijn Eredivisie niveau van voor de degradatie.De andere grootverdiener, Monteyne, traint ook nog volop mee, maar zonder contract. Ben benieuwd of hij zal inleveren en dan zal bijtekenen of wat de plannen rondom deze speler zijn.
Wat betreft het prikbord, het lijkt een beetje op Fok wat dat betreft, veel getroll en gebreuzel, maar toch blijf je er lezen
quote:Roda JC Kerkrade staat op het punt zich te versterken met Daniel De Silva (18), een Australische jeugdinternational die onder contract staat bij AS Roma. De Limburgers zullen de aanvallende middenvelder op huurbasis overnemen van de Italiaanse topclub en hopen nog een landgenoot van De Silva te strikken.
De Silva geldt als een groot talent. Hij debuteerde al op vijftienjarige leeftijd voor Perth Glory, als op een na jongste speler ooit in de Australische A-League. Deze zomer tekende hij een vijfjarig contract met AS Roma, dat twee miljoen euro neertelde voor de aanvallende middenvelder. De Italianen willen hem nu eerst ervaring laten opdoen bij een andere club.
De Silva was afgelopen zaterdag al aanwezig bij de 3-1 overwinning van Roda JC tegen Heracles Almelo. Hij treft in Kerkrade landgenoot Rostyn Griffiths en mogelijk komt er spoedig nóg een Australiër bij. De soap rondom spits Tomi Juric heeft namelijk weer een nieuwe wending gekregen.
De komst van de international leek vorige week rond, ketste maandag af en hangt nu toch weer in de lucht. Woensdagavond komt hij naar Zuid-Limburg voor een persoonlijke kennismaking met mensen van Roda. De club hoopt hem alsnog vast te kunnen leggen, al is er intern wel de nodige scepsis gezien de eerdere bewegingen vanuit het kamp-Juric.
http://www.vi.nl/nieuws/r(...)ch-weer-op-juric.htm
Leuke voetballer, kijken of hij ook uit de verf komt hier. Ik ben alleen niet zo'n fan van spelers huren, dus bij een huur moet hij toch een meerwaarde hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:48 schreef planethugo het volgende:
nieuwe aanvallende middenvelder (gehuurd) !
Benieuwd wat dit gaat worden, hopelijk extra centen met zijn netwerk zoals hij zegt. De samenwerking met Tottenham is voor mij eerst zien, dan geloven. Aan de jeugdopleiding kan ook nog wel gewerkt worden, want dat is nou niet een gegarandeerde winstmaker dmv transfers.quote:Caanen slaat brug tussen Roda JC en Tottenham Hotspur
Roda JC Kerkrade gaat samenwerken met Tottenham Hotspur. De samenwerking met The Spurs valt samen met het vastleggen van Ton Caanen (49) als technisch adviseur.
De globetrotter uit Geleen werkte als coach en technisch eindverantwoordelijke de afgelopen twaalf jaar bij tal van clubs over de hele wereld en is nu vanwege zijn brede netwerk in de arm genomen door Roda JC. Vóór zijn tocht over de internationale velden was de Limburger al hoofd opleidingen in Kerkrade.
Contacten
Volgens Hessel Meijer, voorzitter van de Raad van Commissarissen, had directeur Wim Collard behoefte aan ondersteuning op technisch vlak. 'Het werken met een eenkoppige directie in de Eredivisie blijkt toch lastig, zeker in een transferwindow', zegt Meijer. 'Als commissarissen zouden we ons eigenlijk moeten beperken tot een rol als toezichthouder, maar dat was de afgelopen tijd onmogelijk. Daarnaast is Wim Collard iemand met een financiële achtergrond, voor hem was het op technisch vlak wel eens moeilijk werken omdat hij natuurlijk ook niet alle spelers kent, om maar wat te noemen. Ton Caanen gaat ons veel werk uit handen nemen. En we hopen natuurlijk te profiteren van de contacten die hij in de loop der jaren heeft opgebouwd.'
Op de eerste plaats dus met Tottenham Hotspur, waarvoor Caanen eerder op projectbasis werkzaamheden verrichte. Meijer: 'Afgelopen zaterdag zijn we met Ton naar Londen geweest voor een nadere kennismaking. En dat maakte toch wel indruk hoor, wie hij allemaal kent en waar hij overal binnenkomt. Met zijn hulp kunnen we het voorbeeld volgen van een club als SC Cambuur, waar ze de afgelopen jaren ook creatief waren met een beperkt budget en onder goede condities jongens uit het buitenland wisten te huren.'
Twee jaar geleden probeerde Caanen al een samenwerking met Spurs van de grond te krijgen, maar destijds bloedden de contacten dood. 'Ik heb in Engeland duidelijk gemaakt dat Roda nu een geheel nieuwe leiding heeft die dit wél serieus wil oppakken', zegt Caanen. 'De afgelopen maanden hebben we volop contact gehad, waarbij Tottenham wel aangaf dat het belangrijk is dat ik een rol zou krijgen in een partnership. Dat is nu een feit. Tottenham leent vaak spelers uit aan clubs uit de lagere Engelse divisies, maar ze willen ook een gestructureerde lijn hebben naar het continent.'
De Limburgers hopen in eerste instantie op technisch vlak de vruchten te plukken van de contacten met de Engelse club, maar streven op langere termijn ook naar een kruisbestuiving op andere gebieden.
Versterkingen
'De samenwerking met Roda gaat nu van start', vervolgt Caanen. 'Eerst op technisch vlak, maar in de toekomst liggen er ook interessante mogelijkheden op gebied van bijvoorbeeld jeugdopleiding. Aan mij de taak het proces bewaken, regelmatig naar Engeland te gaan om de contacten te onderhouden en mogelijke versterkingen voor Roda in kaart te brengen. Het zou goed kunnen dat in januari al een eerste speler hierheen komt. Alles natuurlijk wel in samenspraak met onze scouts en technische mensen.'
Caanen heeft zich voor drie jaar aan Roda verbonden als technisch adviseur. In die periode gaat hij de club ook op financieel vlak proberen te helpen. 'Ook in het zakenleven heb ik ondertussen een behoorlijk netwerk opgebouwd. Via die weg hoop ik een steentje te kunnen bijdragen aan een financiële injectie voor Roda. Ik ben erg blij om na twaalf jaar terug te zijn en mijn ervaringen te kunnen inzetten voor deze mooie club.' Eerder schakelde Roda JC Han Berger en compagnon Gertjan Steendam al in als organisatieadviseurs. Zij blijven ook na de komst van Caanen actief voor de Kerkradenaren.
http://www.vi.nl/nieuws/c(...)ottenham-hotspur.htm
Mag ik vragen hoezo Palacios? Ik heb zelf nog werkelijk niks van hem gezien dus kan hem maar lastig inschatten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef De-Hamster het volgende:
Hessel lijkt mij de transfer van het jaar! Ik hoor hem alleen maar in het nieuws met goede ontwikkelingen. Schijnt ook een grote rol gespeeld te hebben bij het activeren van Hendriks voor Juric. Allemaal positieven geluiden, hopelijk krijgen de seizoenskaarten nu een flinke boost. Druk elftal nu, moeten zeker wel een paar weg nu. Sterkte aan de coach om een goede basiself te kiezen. Ik hoopte nog op een basisplaats voor Palacios, maar dat zal er wel niet in zitten haha.
Als ik dit filmpje op YouTube zie dan lijkt hij mij echt ene met een neusje voor de goal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:19 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoezo Palacios? Ik heb zelf nog werkelijk niks van hem gezien dus kan hem maar lastig inschatten.
dan stap ik tevreden terug de bus in!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond Vitesse - RJC.
Ik zeg 2-2 met een vroege voorsprong voor RJC!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heeft van Leer de strijd met Verbist nou gewonnen voor komend jaar?
Edit: verkeerde informatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heeft van Leer de strijd met Verbist nou gewonnen voor komend jaar?
Een domme, domme fout van Van Peppe, maar kan de reflex wel begrijpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |