20. Zal allemaal wel een tijdsding zijn, maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand. En dat Streisand een goede stem heeft staat voor mij daar los vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?
Dat zijn de hormonenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
... maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand.
Ik heb geen beeld, maar stel me stoffige geitenwollensokken voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
Is Roar zo slecht geproduceerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neemt overigens niet weg dat Perry ook gewoon meuk is en hier niet thuis hoort. Haar beste nummer is gewoon een simpel popliedje wat kut geproduceerd is.
Hot 'n Cold staat het hoogstquote:
Dat geldt voor alles van na 2010 wat in de lijst staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Katy vind ik niet slecht geproduceerd, alleen heeft het (nog niet) een klassieke waarde
De hoogste notering is niet per se het beste nummer hequote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hot 'n Cold staat het hoogstIk vind op die eerste plaat betere nummers staan overigens, maar de productie van die eerste plaat was echt slecht.
Mwah Coldplay is wel beter geproduceerd dan die eerste plaat van Perry maar dat is dan ook niet zo heel lastig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Coldplay is veel slechter geproduceerd. Alles is zo plat daar
Coldplay is inderdaad een stuk platter dan Katy Perryquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Coldplay is veel slechter geproduceerd. Alles is zo plat daar
Innuendo > Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogste notering is niet per se het beste nummer he
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay is inderdaad een stuk platter dan Katy Perry
Ik weet het niet.. maar kan amper de instrumenten van elkaar onderscheiden zo slecht is die muziek geproduceerd. Dynamiek van 0. Alleen Madonna is ergerquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Coldplay is wel beter geproduceerd dan die eerste plaat van Perry maar dat is dan ook niet zo heel lastig.
Het beste nummer is sowieso persoonlijke smaak, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogste notering is niet per se het beste nummer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |