Absoluut niets mis met colbertjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef Sheldon. het volgende:
Terechte klacht.
Ik ben nu 23, maar toen ik nog op de middelbare school rondliep zag ik vaker dit soort types dan nu. Die zaten dan altijd in de debatclub ofzo, en liepen inderdaad met een colbertje en lakschoenen door de school op maandagmorgen![]()
Uiteindelijk blijft het gewoon onzekerheid om jezelf zo te willen profileren.
DWDD is een grote verzamelingen troglodieten die zichzelf belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:34 schreef Nober het volgende:
Siewurt heeft anders wel een groep van 500 mensen samengesteld als een ware denktank voor DWDD, deze kakker is dus gewoon hooggeleid.
Hij lijkt me zo'n papventje wiens moeder vroeger altijd boos voor je deur stond als je hem vuil aankeek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:57 schreef Zaktabak het volgende:
Sywert is zo'n type waar iedereen tegen op kijkt, maar eigenlijk stiekem een gigantisch driftig persoon is die zo weg te pesten valt.
Trogdolieten? Jij ook Nederlands praat? Overigens, Giovanca!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:40 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
DWDD is een grote verzamelingen troglodieten die zichzelf belangrijk vinden.
Waarom in een trainingsbroek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het echt prachtig om de pretentieuze eikel uit te hangen. Moeilijke woorden gebruiken, een beetje pochen over het één of ander.
Maar dat is maskers voor de buitenwereld natuurlijk. Stiekem zit ik gewoon huilend in een trainingsbroek te fappen op de bank als ik eenmaal thuis ben.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe doe je dat dan????![]()
![]()
![]()
![]()
Wat??? Is een serieuze vraag hoor!quote:
met een soort google glassquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe doe je dat dan????![]()
![]()
![]()
![]()
Informatie ≠ intelligentie, helaasquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met een soort google glass
Op de enkels he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom in een trainingsbroek?
Wel knap dat je twee dingen tegelijk kan!![]()
owja das ook altidj een leuke om de dommen ermee uit te pikken, die zijn dan direct onder de indrukquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef infty het volgende:
[..]
True knowledge exists in knowing that you know nothing – Socrates
Waarom zou je de dommen eruit willen pikken? Doet me een beetje denken aan een razziaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
owja das ook altidj een leuke om de dommen ermee uit te pikken, die zijn dan direct onder de indruk
Dit. Tevens ergerde ik mij ook aan het debatclub volk, zij 't achteraf. Mensen die meer doen dan braaf toetsen maken of colleges volgen en daardoor af een toe in jasje(/dasje) in college zitten vallen louter te prijzen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Absoluut niets mis met colbertjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |