Dit echt precies!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef BozeHaas het volgende:
Die homo op die foto lijkt me echt zo'n roadtrip.
Helemaal niets mis mee!quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:15 schreef Parkietjes het volgende:
Dit type gebruikt ook vaak "moeilijke" woorden om zijn punt over te dragen. Hoe onbekender het woord, hoe beter. Tot slot kleedt dit type zich al op zijn 17e in pak om zo "superioriteit" uit te stralen.
Sywert van Liendenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat een pretentieuse flikkercheck zijn Linkedin eens
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:28 schreef LelijKnap het volgende:
Herkenbaar... Dat van niets bereiken en toch andere dom vinden althans
kloptquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:37 schreef Life2.0 het volgende:
met een iq van 140 en thuis zitten en bier drinken ben je nog steeds gewoon slimmer dan de rest, hoor
De echte kunst is om nét een klein beetje slimmer over te komen dan de ander. Dan kom je niet over als een pretentieuze lul maar heeft die ander wel een hoge dunk van je. En vriendelijk blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het echt prachtig om de pretentieuze eikel uit te hangen. Moeilijke woorden gebruiken, een beetje pochen over het één of ander.
Maar dat is maskers voor de buitenwereld natuurlijk. Stiekem zit ik gewoon huilend in een trainingsbroek te fappen op de bank als ik eenmaal thuis ben.
Oh ja, daar ben ik wel goed in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De echte kunst is om nét een klein beetje slimmer over te komen dan de ander. Dan kom je niet over als een pretentieuze lul maar heeft die ander wel een hoge dunk van je. En vriendelijk blijven natuurlijk.
Nou heb ik honger! Dankjewel he!quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik wel goed in.
Wat ik eigenlijk erger vind dan de beschreven klacht is wanneer mensen die het duidelijk níet van hun intelligentie moeten hebben deze pretentie hoog houden. Dus ook gehuld in mooie pakken en overhemden en pretentieus gewauwel terwijl ze met moeite door hun mbo studie heenworstelen.
En nu heb ik tijdsbesef. Alles is kut.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou heb ik honger! Dankjewel he!
Dan is het fijn om een lul te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En nu heb ik tijdsbesef. Alles is kut.
Huehuehuehuehuequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan is het fijn om een lul te zijn.
Hij heeft wel een wikipedia pagina. Dus blijkbaar stelt hij toch wel wat voor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef TwentyFourr het volgende:
Siewert van Lienden is inderdaad een zéér, wat heet: zééééér terechte klacht. Plebejer dat'ie is.
Het middel tegen dit soort lui: terugpraten met een gooise r.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb zo'n collega die alles wat hij verteld op zon vervelende manier verteld alsof het intelligent moet overkomen.
Bijv...als er iets fout gaat wat nogmaals fout kan gaan zegt hij niet: "Zo gaat het de volgende keer weer fout" maar "Als we hierop geen actie ondernemen blijft dit probleem stand houden hoor!"
Maar dan met alles wat hij zegt... altijd met zo'n vervelend "ik zit op een hoog communicatie niveau" ondertoontje
Ik kan ook mijn eigen Wikipediapagina aanmaken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft wel een wikipedia pagina. Dus blijkbaar stelt hij toch wel wat voor.
Een criterium voor het hebben van een Wikipedia is 'maatschappelijke relevantie'. De beste man heeft een voorbeeldfunctie, namelijk van hoe het niet moet. Best relevantquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke opleiding?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:10 schreef Parkietjes het volgende:
Ik ben universitair opgeleid maar Hotter Than My Daughter vind ik heerlijk leedvermaak. Net alles alles op TLC en domme MTV programma's. LAAT ME!
Aardig maar ook niet echt een uitdaging.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zegt ze net: universitaire opleiding enzo.
Kan je ook van jezelf aanmaken hoor. Feit is dat als jij het doet mensen 'quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef BozeHaas het volgende:
Die homo op die foto lijkt me echt zo'n roadtrip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |