Sangria zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Komt door Jake Bugg, die noemde zijn album Shangrila.....
Wij kregen Amadeus te zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we voor muziek ook die film Moulin Rouge hebben gekeken... Vraag me niet waarom.
Omdat ik daar als kind veel naar luisterde, toen hij nog mooie nummers zong en niet van die muziekplein op het feest ongein.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom weet jij wat Joling heeft gezongen?
Waarom zit ik thuis en niet bij jou?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben klaar voor als Racoon komt op 33:
[ afbeelding ]
Oceuit.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Rodewijnsaus confessies ?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik daar als kind veel naar luisterde, toen hij nog mooie nummers zong en niet van die muziekplein op het feest ongein.
Dus je bent een 9gagger. Vade retro.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god, vorig jaar moest ik daar een kutverslag over schrijven.quote:
Oh God... dan kan je het wel vinden met m'n moeder en zus. Ze zijn ooit langs geweest toen Joling nog in de stad woonde. Ik was klein kind. Heb nog ergens een foto dat hij me vasthoudt als paar maanden oude baby..quote:Op donderdag 26 december 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik daar als kind veel naar luisterde, toen hij nog mooie nummers zong en niet van die muziekplein op het feest ongein.
Wij ook! En les over Bob Dylan, helaas maar 1 jaar ook les gehad....quote:
Gotquote:Op donderdag 26 december 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je bent een 9gagger. Vade retro.
Ook Mozart en consorten worden structureel geweigerd in de Top2000.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, vorig jaar moest ik daar een kutverslag over schrijven.
Ben wel fan van klassieke muziek
Nee, was tot mijn 10e ofzo.quote:
Je doet een gooi naar de Je bent zelf een award awardverkiezing van volgend jaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind alleen die cover van REM enorm kut. Met de rem erop xd
Blame it on Henkquote:Op donderdag 26 december 2013 23:30 schreef IJsblock het volgende:
Mitsubishi SpaceStar....waarom, oh waarom weet ik dit....
Dit zei een andere DJ gisteren. rem.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar de Je bent zelf een award awardverkiezing van volgend jaar.
De sukkel die ook iets met de Kast te maken had. Mijn god, wat kunnen sommigen toch diep zinken.quote:
Westbroek en Temming?quote:
ben benieuwd hoe de teksten van Lennaert zouden zijn als hij nog leefdequote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Alle teksten zijn inmiddels wel al geweest, dus het valt niet mee nog origineel te zijn
Overrated, met de hoofdletter Oquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef IJsblock het volgende:
Shaffy hierna, moet ik echt wel nog even luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |