Blokfluit spelenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had maar 1 jaar muziekles geloof ik.
Op die fluit speelde ik nietquote:
Let it bequote:Op donderdag 26 december 2013 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gewoon les over The Beatles gehad
Ik moest Pink Floyd spelen op de xylofoonquote:Op donderdag 26 december 2013 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
The Bangles - Eternal Flamequote:Op donderdag 26 december 2013 23:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Krijgen ze muziek te horen van vroeger.. Destiny's Child
quote:
Die bestonden in onze jeugd nog nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook geinspireerd op Bridge Over Troubled Water trouwensquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi liedje dit hoor. Zong zij niet ooit een duet met Gerard Joling?
Waarom weet jij wat Joling heeft gezongen?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]kan alleen niet op de naam komen.
Ik geloof dat we voor muziek ook die film Moulin Rouge hebben gekeken... Vraag me niet waarom.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:27 schreef Stickertje het volgende:
Origineel uit Moulin Rouge is beter
Komt door Jake Bugg, die noemde zijn album Shangrila.....quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom weet jij wat Joling heeft gezongen?
Dat is een begenadigd artiest. Heeft Holland weer op de kaart gezet.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom weet jij wat Joling heeft gezongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |