quote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef SpinedWave het volgende:
Waarschijnlijk gaat me moeder dan ook nog vragen :'en was het lekker' nou daar zit je op te wachten
Je friend with benefitsquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef SpinedWave het volgende:
Maar ik ga overmorgen naar Groningen naar een vriend (EEN VRIEND!!)en is wel een beetje vaag als je met een vriend allemaal winkels af loopt in de stad voor groter condoom dus dan heb liever dat een winkel in loop en klaar ben!
Kun je niet alleen een keer even naar wat drogisterijen dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef SpinedWave het volgende:
Maar ik ga overmorgen naar Groningen naar een vriend (EEN VRIEND!!)en is wel een beetje vaag als je met een vriend allemaal winkels af loopt in de stad voor groter condoom dus dan heb liever dat een winkel in loop en klaar ben!
Ben "out of ammo" en om nog even te wippen in de vakantie vindt niet erg!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet alleen een keer even naar wat drogisterijen dan?
Is het goed als het gewone condoom zo strak zit dat die bijna de eikel een andere kleur geeftquote:Op donderdag 26 december 2013 23:56 schreef mootie het volgende:
Je moet trouwens niet zaniken. Je maakt het jezelf gewoon wijs dat je een groter schaap hebt.
Ja, paars is the way forward.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:04 schreef SpinedWave het volgende:
[..]
Is het goed als het gewone condoom zo strak zit dat die bijna de eikel een andere kleur geeft
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Een vriend van me bestelde op zijn 17e eens een veer of iets voor zijn scooter.
Toen die (sneller dan verwacht) bezorgd werd maakte hij het direct enthousiast open.
Bleek het een pakketje voor zijn moeder te zijn met een dildo met ongeveer dezelfde grootte als die veer![]()
En geloof me dat was geen klein pakketje :-p
condoomfabriek.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef SpinedWave het volgende:
Ik heb wat groter geschaap dus heb ik het grotere condoom nodig. Nu vindt ik durex xl gewoon duur. Dus ik vraag me af in welke drogist kan ik het grotere condoom, goedkoper krijgen (huismerk ofzo), ik woon in de omgeving groningen/drenthe mischien voegt dat iets toe
Hoe discreter de verpakking hoe verdachter het is.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar het is altijd een discrete verpakking hoor, je ouders merken daar niks van... gewoon zeggen dat je iets anders besteld hebt.
Ach nee, bij dit soort dingen is er niks aan de hand.... die ouders gaan er denk ik niet vanuit dat zoonlief met bommen thuis komt of munitie voor een ak74quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe discreter de verpakking hoe verdachter het is.![]()
Hij is dit al van plan vandaag:quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:32 schreef trovey het volgende:
En hoppa TS, toch maar online bestellen, kun je passen.![]()
http://www.condoom-anoniem.nl/mysize-condooms-paspakket
Ja, het bestaan hiervan kwam ik te weten via een beautyblog.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef SpinedWave het volgende:
12 - 13 cm is XLquote:Op donderdag 26 december 2013 23:06 schreef F1978 het volgende:
is dit iets :
http://www.condoom-anoniem.nl/groter-ruimer
Het schijnt dat alle mannelijke FOK!kers 14 cm dikte hebben en 30 cm lengtequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
12 - 13 cm is XL
Man, dan heb ik XXXXXL nodig.
Ik denk dat je je moeder uit jezelf maar uitgebreid in details moet gaan vertellen wat je hebt gedaan met je vriendin/scharrel. Maar dan écht in detail. Dan houdt ze vanzelf op. Werkte bij mijn moeder ook als een zonnetje. Toen ik 16 was.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef SpinedWave het volgende:
Voor het kopen niet maar m'n ouders hoeven nog niet te weten, want een heel verhaal aan horen die ik bij biologie al 3x heb gehoord ook weer van je ouder 3x te horen wordt je ook gek van(over de hele seksuele veiligheid).Waarschijnlijk gaat me moeder dan ook nog vragen :'en was het lekker' nou daar zit je op te wachten
Uiteindelijk kwam ik het huis niet meer in, maar het was het waard.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moeder uit jezelf maar uitgebreid in details moet gaan vertellen wat je hebt gedaan met je vriendin/scharrel. Maar dan écht in detail. Dan houdt ze vanzelf op. Werkte bij mijn moeder ook als een zonnetje. Toen ik 16 was.
Hahahahah geweldogquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam ik het huis niet meer in, maar het was het waard.
Daar in het binnenland zijn mensen gelovig, je mag geen seks hebben voor het huwelijkquote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef SpinedWave het volgende:
Ik heb wat groter geschaap dus heb ik het grotere condoom nodig. Nu vindt ik durex xl gewoon duur. Dus ik vraag me af in welke drogist kan ik het grotere condoom, goedkoper krijgen (huismerk ofzo), ik woon in de omgeving groningen/drenthe mischien voegt dat iets toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |