Ja ik wil het eigelijk niet online bestellen aangezien ik 16 ben en liever niet als post ontvangquote:Op donderdag 26 december 2013 23:06 schreef F1978 het volgende:
is dit iets :
http://www.condoom-anoniem.nl/groter-ruimer
Maar het is altijd een discrete verpakking hoor, je ouders merken daar niks van... gewoon zeggen dat je iets anders besteld hebt.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef SpinedWave het volgende:
[..]
Ja ik wil het eigelijk niet online bestellen aangezien ik 16 ben en liever niet als post ontvang
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef mootie het volgende:
Ik heb wat groter geschaap? Wut? Blaat ie ook?
Zouden ze niet juist blij zijn dat hij zo verstandig is om condooms te gebruiken als ze er al achter zouden komen?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar het is altijd een discrete verpakking hoor, je ouders merken daar niks van... gewoon zeggen dat je iets anders besteld hebt.
Dit, het is een kartonnen doos met een witte sticker waarop "condooms" staatquote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar het is altijd een discrete verpakking hoor, je ouders merken daar niks van... gewoon zeggen dat je iets anders besteld hebt.
Ja, dat is zo... maar aangezien hij zich schaamt daarvoor blijkbaar. wordt dat lastigquote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zouden ze niet juist blij zijn dat hij zo verstandig is om condooms te gebruiken als ze er al achter zouden komen?
Dit is een luxe uitvoering.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef mootie het volgende:
tenzij hij voor het verkeerde team speelt misschienquote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zouden ze niet juist blij zijn dat hij zo verstandig is om condooms te gebruiken als ze er al achter zouden komen?
niet als ze het opsturen hoor... tenminste dat is niet mijn ervaring ermee...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef aequus het volgende:
[..]
Dit, het is een kartonnen doos met een witte sticker waarop "condooms" staat
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef aequus het volgende:
[..]
Dit, het is een kartonnen doos met een witte sticker waarop "condooms" staat
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS er is niks te zien op de doos.
Was ook niet serieus, weet wel een vriend waar zijn ouders het hadden opengemaaktquote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
niet als ze het opsturen hoor... tenminste dat is niet mijn ervaring ermee...
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef aequus het volgende:
[..]
[..]
Was ook niet serieus, weet wel een vriend waar zijn ouders het hadden opengemaakt
We kunnen je beter helpen als we de lengte en dikte weten van je geval.quote:
Mijn schoonmoeder heeft eens een pakketje waar doorschijnende lingerie e.d. in zat opengemaakt. Was toch wel enigszins ongemakkelijk toen ze het opengemaakte pakket aan me gafquote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef aequus het volgende:
[..]
[..]
Was ook niet serieus, weet wel een vriend waar zijn ouders het hadden opengemaakt
ja, dat is niet het eerste wat je wil beleven idd ... evenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft eens een pakketje waar doorschijnende lingerie e.d. in zat opengemaakt. Was toch wel enigszins ongemakkelijk toen ze het opengemaakte pakket aan me gaf"o ja, er was nog post voor je...".
Au Au... wol krijg ik al de kriebels van als ik plaatje voor me zie in me gedachtenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef mootie het volgende:
In zijn geval was het ook nog eens speeltje voor ze vriendinquote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok![]()
dat kan een beetje wennen zijn op dat moment
![]()
Godverquote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef aequus het volgende:
[..]
In zijn geval was het ook nog eens speeltje voor ze vriendin
gelukkig had ze het niet aangetrokken toen ze het aan je verteldequote:Op donderdag 26 december 2013 23:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft eens een pakketje waar doorschijnende lingerie e.d. in zat opengemaakt. Was toch wel enigszins ongemakkelijk toen ze het opengemaakte pakket aan me gaf"o ja, er was nog post voor je...".
Omtrek 14cm geloof je het zelfquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef SpinedWave het volgende:
Hahahah ten eerste, ik kan dus geen eigen bestellingen doen moet nog keer regelen en dan zeg maar ik heb een grotere lul dan het gemiddelde condoom! Maar geef toe die gemiddelde omtrek van durex is klein! Ik weet niet zeker maar denk aan de lengte is wat groter dan 20 cm omtrek denk ik rond de 14 cm of zo, maar het durex grotere condoom zit al wel goed
Maar FOK!kers hebben toch eigenlijk allemaal 30 cm lengte.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Omtrek 14cm geloof je het zelf
gelukkig rekken condooms altijd goed, zeker die van durexquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef SpinedWave het volgende:
Hahahah ten eerste, ik kan dus geen eigen bestellingen doen moet nog keer regelen en dan zeg maar ik heb een grotere lul dan het gemiddelde condoom! Maar geef toe die gemiddelde omtrek van durex is klein! Ik weet niet zeker maar denk aan de lengte is wat groter dan 20 cm omtrek denk ik rond de 14 cm of zo, maar het durex grotere condoom zit al wel goed
Maar die vind hij dus te duurquote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef aequus het volgende:
[..]
gelukkig rekken condooms altijd goed, zeker die van durex
vrouwen zijn dan ook kanonnenvoer voor ons FOK!ersquote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar FOK!kers hebben toch eigenlijk allemaal 30 cm lengte.
En omtrek 15 cm
Tja diegene die van groot houden, komen goed aan hun trekken hier jaquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef aequus het volgende:
[..]
vrouwen zijn dan ook kanonnenvoer voor ons FOK!ers
Dan moet hij naar de AH, jumbo, etos, kruidvat of welke winkel dan ook en een pak huismerk condooms kopen/uitproberen?quote:
Tja, aangezien hij nog veel moet regelen om online te kunnen bestellen zegt hij, dus ja... dan zal hij over zijn schaamte heen moeten komen en idd naar een paar winkels moeten gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef aequus het volgende:
[..]
Dan moet hij naar de AH, jumbo, etos, kruidvat of welke winkel dan ook en een pak huismerk condooms kopen/uitproberen?
Volgens mij hebben ze die in zoveel winkels.. kwestie van je ogen openhouden, zelfs in de supermarkt hebben ze condooms, dus gewoon even opletten als je er bent ok.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef SpinedWave het volgende:
Oke 14cm als nu logisch begin na te denken dan heb je net een prop. Maar ik wil gewoon huismerk groter condoom ofzoiets maar waar kan die kopen?
Ik zou bij de supermarkt beginnen in jouw geval.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:42 schreef SpinedWave het volgende:
Owhh maar daar schaam ik me helemaal niet voor dat vind geweldig man! Maar waar kan ik die grotere maat kopen
Bij de AH XL uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zou bij de supermarkt beginnen in jouw geval.
Maar je zei dat je er niet me zat en dat je je niet schaamde daarvoor ?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:43 schreef SpinedWave het volgende:
Zit er trouwens ook in dat in een dorp woon waar de helft je kent dus wanneer je condooms koopt en je komt thuis weten je ouders al dat je condooms hebt
Een vriend van me bestelde op zijn 17e eens een veer of iets voor zijn scooter.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop morgen even een etos binnen en kijk in het schap. Etos heeft wel huismerk condooms, maar over xl kon ik niks vinden.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef SpinedWave het volgende:
Maar weet niemand of je gewoon bij bijvoorbeeld de etos grotere condoom huismerk heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |