Lekker nummer ja, die andere vind ik wat minderquote:
Toegevoegd op me verlanglijstje op Steam. Het irritante is alleen dat ik nog zoveel games moeten spelen op me PS3 en nog zoveel wil kopen op Steamquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer ook voor Fallout: New Vegas als je Skyrim leuk vindt.Ook een bazen-RPG.
[..]
Downloaden om te proberen.
Fuck je PS3, je hebt nu een game-PC.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:24 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Toegevoegd op me verlanglijstje op Steam. Het irritante is alleen dat ik nog zoveel games moeten spelen op me PS3 en nog zoveel wil kopen op Steam
Ja maar Playstation Plus en ik moet ook nog weer opnieuw beginnen bij GTA V, waarbij ik door een of andere bug niet verder konquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fuck je PS3, je hebt nog een game-PC.
Wachten tot begin 2014, komt GTA V naar de PC.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja maar Playstation Plus en ik moet ook nog weer opnieuw beginnen bij GTA V, waarbij ik door een of andere bug niet verder kon
Ja, maar die kost vast ook weer 60 euroquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wachten tot begin 2014, komt GTA V naar de PC.
Je hebt hem al voor de PS3 gekocht, dus downloaden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:29 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, maar die kost vast ook weer 60 euro
O ja, ik had nog niet eens aan downloaden gedachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt hem al voor de PS3 gekocht, dus downloaden.
Ja, misschien een paar geleden toen ik nog aangeschoten was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:35 schreef FL_Freak het volgende:
jonge deze shit vond je ooit eens ook grappig.
Nooit gezienquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja meestal als je alleen star trek kent
Ehm goeie vraag, weet het zo nietquote:
Geen leuk topic gezien de laatste tijd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Nooit gezien
[..]
Ehm goeie vraag, weet het zo niet
Niet waar ik om lachquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen leuk topic gezien de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |