Oortjes kunnen ook in je PC hè.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:01 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, zal wel effe op me mobiel met oortjes luisteren. Zit nu op de pc
Ja, maar de kast van de PC staat aan het uiteinde van me bed bij me scherm en me oortjes zijn niet zo langquote:
Handige set-up dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, maar de kast van de PC staat aan het uiteinde van me bed bij me scherm en me oortjes zijn niet zo lang
Net of ik die oortjes anders nodig heb en het is zo wel relaxt om in bed te kunnen gamen met muis en toestsenbordquote:
Je bent een PC gamer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Net of ik die oortjes anders nodig heb en het is zo wel relaxt om in bed te kunnen gamen met muis en toestsenbord
Gamen in bed? Dat heb ik een aantal geprobeerd maar lukt gewoon nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Net of ik die oortjes anders nodig heb en het is zo wel relaxt om in bed te kunnen gamen met muis en toestsenbord
Hoezo? Lekker relaxed niet achter een bureau moeten zittenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gamen in bed? Dat heb ik een aantal geprobeerd maar lukt gewoon niet
Laat me raden, Left 4 Dead 2?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Pas vanaf vandaagHeb je Steam?
Mja toetsenbord lukt wel, maar met de muis op en neer gaan op een bed is niet bepaald stabielquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker relaxed niet achter een bureau moeten zitten
L4D2 is baas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, Left 4 Dead 2?En ja, ik heb steam, en best wel wat games.
Dit ja, dan kan je de camera niet goed draaien. En een muis is juist het voordeel van PC-gamen imo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja toetsenbord lukt wel, maar met de muis op en neer gaan op een bed is niet bepaald stabiel(zelfs met een muismat).
Nee, want zombiesgames zijnquote:
Heb pas sinds vandaag een goede videokaart erin, en ja die heb ik ook gedownload Heb alleen nog maar TF2, L4D2 en Skyrim Legendary.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, Left 4 Dead 2?En ja, ik heb steam, en best wel wat games.
PC gamen, alleen jammer dat het zo duur is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja, dan kan je de camera niet goed draaien. En een muis is juist het voordeel van PC-gamen imo.
Als je al een redelijke PC hebt hoef je alleen maar een nieuwe videokaart erin te doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PC gamen, alleen jammer dat het zo duur is.
Skyrimquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:13 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Heb pas sinds vandaag een goede videokaart erin, en ja die heb ik ook gedownload Heb alleen nog maar TF2, L4D2 en Skyrim Legendary.Daarvoor speelde ik alleen maar Sims op de pc en de rest op me ps3
![]()
http://steamcommunity.com/profiles/76561198119707533/
Duur? Valt wel mee. Gewoon één keer in de paar jaar je videokaart upgraden, voor de rest Steam sales en downloaden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PC gamen, alleen jammer dat het zo duur is.
Klopt maar dan moet je eerst wel investeren in een hele dure PC en dan kun je idd wel een tijd vooruitquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Als je al een redelijke PC hebt hoef je alleen maar een nieuwe videokaart erin te doen
Ja, zag het bij een vriendquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
SkyrimIk zit op 609 uur daarbij.
[..]
Duur? Valt wel mee. Gewoon één keer in de paar jaar je videokaart upgraden, voor de rest Steam sales en downloaden.
Maar je vergeet het feit dat PC-gamers niet ¤70,- per spel hoeven te betalen, zoals je dat wel bij een console moet doen (of wachten, maar wie wil dat nou?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je eerst wel investeren in een hele dure PC en dan kun je idd wel een tijd vooruit
Tja als je een beetje goed kan zoeken heb je voor paar tientjes minder wel een cd key gekocht jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je vergeet het feit dat PC-gamers niet ¤70,- per spel hoeven te betalen, zoals je dat wel bij een console moet doen (of wachten, maar wie wil dat nou?).
Probeer ook voor Fallout: New Vegas als je Skyrim leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:18 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, zag het bij een vriend![]()
Downloaden om te proberen.quote:Downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |